וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל שאלה של הפרש?

מכבי תל אביב וברק נתניה נפגשות בגמר גביע המדינה. האם החבורה של דייויד בלאט תמשיך לדרוס, או שנתניה תפתיע ותחזיק מעמד? התשובות שלנו בפנים

יום חמישי בשבוע, היורוליג בפגרה ואנחנו עם מכבי תל אביב בגמר גביע המדינה מול ברק נתניה. המכונה המשומנת של דייויד בלאט דורסת ורומסת כל יריבה בכל מסגרת. האם נתניה של אריק אלפסי מסוגלת להחזיק מעמד ולגרור את מכבי לקרב צמוד? הלכנו לבדוק מה אומרות הסטטיסטיקות והכנו לכם יופי של אזור לקראת המשחק. בהצלחה.

משחקים מספר 74-76: מכבי תל אביב - ברק נתניה

* סטטיסטיקה כללית:

41, 46, 37, 37. אלה היו ההפרשים בארבעת המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב בכל המסגרות. האם נתניה מסוגלת להישאר בתמונה? אסור לשכוח שבכל זאת מדובר בגמר גביע, משחק אחד בסיומו מחולק תואר חשוב וזה יכול לעשות את ההבדל. כזכור, הקבוצה של אריק אלפסי הדהימה את מכבי בישורון בעונה שעברה בליגה (ההפסד היחיד של מכבי בעונה הסדירה), אבל מאז הפסידה בארבעה מפגשים בהפרש ממוצע של 29 נקודות. אגב, מדובר במפגש בין קבוצת ההתקפה הטובה בליגה (ואולי באירופה) לבין ההתקפה הגרועה בליגה.

* סך הכל נקודות

בארבעת המשחקים האחרונים מכבי קלעה בין 98 ל-113 נקודות ולא ספגה מעל 67. נתניה קולעת בממוצע 74.9 בליגה. כלומר אם נניח שנתניה תקלע בין 65 ל-70 נקודות במשחק, כדי לסמן אובר 165, מכבי תצטרך לעמוד בממוצע האחרון שלה ולקלוע קרוב או יותר מ-100 נקודות.

* שלשות:

נתניה מציגה בליגה אחוזים מחפירים מעבר לקשת (24.4). אלא שבזכות ההצגה של אדריאן בנקס, נתניה קלעה שמונה שלשות ב-44 אחוז בחתי הגמר מול הפועל תל אביב. מכבי תל אביב עומדת בליגה על קרוב ל-40 אחוז מהשלוש, ובמשחק חצי הגמר קלעה שבע שלושת ב-33 אחוז בלבד.

* ההימורים שלנו:

מכבי תל אביב - ברק נתניה (27+) 2, היחס: 1.70
אנדר/אובר (165) 1, היחס: 1.75
אנדר/אובר שלשות (15) 1, היחס: 1.75

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully