וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב פרסה? אנתוני שוקל להישאר בדנבר

פורוורד הנאגטס, בו הביעו עניין הניקס והלייקרס, "ישקול בכובד ראש" האם להאריך את חוזהו ב-3 שנים תמורת 65 מיליון דולר

כנראה שעוד לא מעט ספוקלציות ושמועות יעברו עד שכרמלו אנתוני יחתום על חוזה, ובינתיים מסתבר כי כוכבה של דנבר עשוי דווקא להישאר בנאגטס. בתקופה האחרונה התפרסמו ידיעות רבות בדבר מעבר אפשרי של מלו לקבוצה מהתפוח הגדול, ניו יורק ניקס, כשבימים האחרונים נרשמה אף התעניינות לא מבוטלת מצידה של האלופה, לוס אנג'לס לייקרס.

אלא שהתפנית האחרונה בעלילה, כאמור, קשורה בהישארותו, אולי, של הסטאר במדי קבוצתו. אנתוני אמר ש"הוא ישקול בכובד בראש וברצינות" האם להישאר ולחתום על הארכת חוזה בקבוצה לתקופה של שלוש שנים עבור סכום של 65 מיליון דולר.

אגב, לגבי אותו טרייד מדובר של דנבר והלייקרס, במסגרתו יעבור אנתוני לעיר המלאכים בעוד הסנטר אנדרו ביינום יעשה את הדרך ההפוכה לקולורדו, הרי שמלו אמר שהוא לא מכיר בכלל עסקה שכזו. "לא שמעתי על זה מעולם", אמר כוכב הנאגטס. "זה חדש עבורי. כל יום יש פרסום חדש, עכשיו זה קשור ללייקרס".

יש לציין כי דנבר כבר הגישה בחודש יוני שעבר הצעה לאנתוני להארכת חוזהו. מצד שני, השחקן הצהיר בעבר שהוא מעוניין לשחק בניו יורק ביום מן הימים, כאשר הוא אף מחזיק בית בלוס אנג'לס. סביר להניח שזו איננה הפעם האחרונה שעוד נשמע בפרשה המתמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully