וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוגע על הפתעות

המשוגע במצב רוח קרבי במיוחד לקראת סוף השבוע וחכו שתראו איזה טור מוטרף הוא בחר עבורכם. רמז: הוא לא מאמין במנצ'סטר יונייטד

סוף השבוע עמוס משחקים הגיע ואני מרגיש שזו הזדמנות מצוינת לעשות מכה. בחנתי היטב את רשימת המשחקים, סימנתי לי את ההפתעות הפוטנציאליות ואני מתכבד להגיש לכם את הטור המשוגע שלי. שלושה משחקים בדיוק כמו שאני אוהב עם יחס משותף של 22.95, שיכול לסדר לכם 2,295 שקלים על הימור של 100 שקלים. שווה לא?

משחק מספר 3 (שישי): אחי נצרת - רמת השרון. כמו שאתם יודעים, אחרי שיא צריכה לבוא נפילה. רמת השרון התאוששה בשבוע שעבר ממיני משבר עם 0:4 ענק במשחק העונה על הפועל כפר סבא והיא מרגישה על הגובה בראש הטבלה. אבל משחק חוץ בעילוט הוא תמיד קשה. לולא הורדת הנקודות, נצרת הייתה היום במאבק הפלייאוף העליון. יש אחלה קבוצה והם מגיעים אחרי 1:5 בבת ים. מריח הפתעה. ההימור - X, היחס: 2.65.

משחק מספר 29 (שבת): מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי

אחחחח, איזה דרבי מחכה לנו באולד טראפורד. דרבי של עונה שלמה. סיטי וקרלוס טבז הענק מגיעים רעבים לנקום ביריבה שנואה ולסגור את הפער בצמרת לשתי נקודות. יונייטד אחרי הפסד ראשון העונה וללא שיא המועדון וכמו שאמר קולו טורה, זה יכול לערער להם את הביטחון. אני הולך על תיקו שנותן יחס פשוט נהדר. ההימור - X, היחס: 3.15.

משחק מספר 5 (שבת): הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע

הקבוצה של יובל נעים פשוט בטירוף לאחרונה. אחרי הניצחון בגביע על מכבי תל אביב, הגיע ניצחון ענק בדרבי ואחריו גם חיזוק משמעותי. שחקני הרכש הפכו את הפועל פתח תקוה לחזקה יותר ומסוכנת יותר. נכון שגם באר שבע בתקופה טובה, אבל במשחקי החוץ, מדובר בקבוצה אחרת. הפעם, אני הולך עם המומנטום של המלאבסים. ההימור - 1, היחס: 2.75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully