וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת פיוס בין אבי לוזון ללואיס פרננדז

9.2.2011 / 22:01

יו"ר ההתאחדות שוחח עם המאמן ואמר: "הוא הבטיח שיביא שש נקודות במרץ, הוא ממוקד". פרננדז: "מרוצה למרות ההפסד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

"טובת הנבחרת מעל הכל"

פעם לפחות היינו מנצחים במשחקי אימון, היום גם זה כבר לא מצליח. נבחרת ישראל נוצחה הערב (רביעי) 2:0 בידי סרביה ובעיקר הציגה כדורגל חלש וחסר ברק שגורם לדאגה רבה לקראת המשך מוקדמות יורו 2012. במרץ מצפים לנבחרת משחקים מול לטביה וגאורגיה, נבחרות בינוניות שבמצב הנוכחי לאף אחד אסור לזלזל בהן. ככה זה כשההגנה חשופה, ההתקפה אנמית והקהל לא מגיע. העיקר שלואיס פרננדז מרוצה.

כמחצית השעה לאחר המשחק, כשסיים את מסיבת העיתונאים, ירד פרננדז יחד עם המתורגמן שלו דוד מרטין לכר הדשא, שם חיכו לו אבי לוזון וכמה מאנשי ההתאחדות, ביניהם המנכ"ל אורי שילה. יו"ר ההתאחדות לקח את המאמן הצידה, ובאמצעות המתורגמן הם ניהלו שיחה ארוכה שהחלה בצורה מתוחה ולאחר מכן עברה לפסים ידידותיים. עד שיחה זו השניים לא דיברו בכלל, אך לפני המשחק נרשמה לחיצת יד בין הצדדים. מקורב לפרננדז אמר הלילה לוואלה! ספורט: "היו כמה עניינים קטנים שהיה צריך ללבן, אבל עכשיו היחסים ביניהם תקינים. השיחה הזאת נועדה כדי לשים קו אדום על מה שהיה ולהמשיך הלאה. טובת הנבחרת מעל הכל".

השיחה נועדה ככל הנראה על מנת לגשר על אירועי הימים האחרונים, כשמצד אחד יו"ר ההתאחדות הכריז על אלי גוטמן כמאמן הבא של הנבחרת, ומנגד פרננדז תקף את החלטת ההתאחדות לקיים את משחק הנבחרות הצעירה בבלומפילד לפני הבוגרות. לוזון אמר לאחר הפגישה לוואלה! ספורט: "טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים, הפגישה התנהלה ברוח טובה. פרננדז אמר לי: 'אני ממוקד מטרה, אביא שש נקודות בחודש מרץ'". מקורב ליו"ר ההתאחדות הוסיף: "לוזון אמר לו בשיחה מה הוא חושב. פרננדז היה צריך לנהוג בדרך אחרת, אבל הכל נשכח".

בן חיים: "ברור שהיכולת הזו לא תספיק"

"למרות ההפסד, במחצית הראשונה יכולנו להשוות כמה פעמים", אמר המאמן הצרפתי בסיום המשחק. "השחקנים היו די עייפים במחצית השנייה. למרות שהיו הרבה חילופים היה משחק טוב יחסית. גם לנו היו כמה הזדמנויות וזה יכול היה להיגמר אפילו ב-3:6. אמנם יצאנו בהפסד אבל אני מרוצה, בסרביה יש שחקנים של 15 מיליון יורו. אני רוצה שנתרכז כעת בחודש מרץ ואני מקווה שיהיה בסדר".

לקראת המשחקים הבאים במוקדמות היורו מול לטביה וגאורגיה, אמר פרננדז: "אני תמיד אופטימי. חיפשתי שחקני הגנה ומצאתי היום את רמי גרשון ואיציק כהן. צריך לזכור שהיו חסרים לנו היום הרבה חלוצים, אבל אל תדאגו, במרץ נעשה משחקים טובים". על כר הדשא בבלומפילד אמר פרננדז: "מזל שירד גשם במחצית השנייה כי בהפסקה השחקנים התלוננו על כר הדשא. דאגתי בגלל מצב הדשא ובגלל זה התייחסתי לזה לפני המשחק".

על היחסים שלו עם אבי לוזון: "אין לי נתק עם אף אחד. אני מאוד אוהב את אבי לוזון ואנשי ההתאחדות, כנראה שהיה בינינו קצר תקשורתי לרגע, אבל הכל בסדר. הדברים ממסיבת העיתונאים שייכים לעבר, אולי היינו צריכים לדבר לפני כן ולתקשר יותר. כרגע אני מתרכז רק בעבודה שלי ובשבועות הקרובים". פרננדז נשאל אם הוא מאמין שיישאר בנבחרת ישראל ואמר: "אני מאוד רוצה שנגיע להצלבה, ואם נעשה זאת אני מתערב עם כל מי שירצה שנעפיל ליורו".

הבלם טל בן חיים התייחס לתצוגה המאכזבת של הנבחרת: "כמובן שהיכולת הזאת לא תספיק, אבל נפגשנו רק ביום ראשון ובחודש הבא יהיו לנו 10 ימים ביחד. כמובן שיגיעו עוד שחקנים שיחזרו מפציעות ואני משוכנע שנציג יכולת הרבה יותר טובה. זה משחק ידידות, המאמן ניסה שחקנים חדשים. כמובן שנצטרך להשתפר בכל חלקי המגרש, גם בהגנה, ואני בטוח שנעשה את זה".

על מעמדו של פרננדז אמר: "אנחנו השחקנים מאחורי לואיס, יש פה אווירה מצוינת והוא מאמן מצוין. לוזון אמר שגוטמן מועמד ראוי, אבל הלוואי וזה יקרה רק בעד שלוש שנים. לוזון מודע ליכולות של לואיס כמאמן והוא ירצה מאוד לתת לו עוד קמפיין".

ולדימיר פטרוביץ', מאמנה של נבחרת סרביה, הגיב לסוגיית הדשא שכל כך העסיקה את עמיתו מישראל ועקץ: "פרננדז הלחיץ אותנו והיינו בטוחים שהדשא יהיה בעייתי, אבל המשטח היה פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully