וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הכנה: נבחרת ישראל הפסידה 2:0 לסרביה

הנבחרת של פרננדז שוב נראתה אובדת עצות, ורק יכולת טובה של אוואט מנעה תבוסה. טושיץ' (23) וטריבונוביץ' (76) כבשו

עד שעות הצהריים המאוחרות היום (רביעי) היו גילי ורמוט, מאור בוזגלו ובן שהר בטוחים שהם בהרכב הראשון של נבחרת ישראל לקראת משחק הידידות מול סרביה. אז חשבו. המאמן לואיס פרננדז החליט בסופו של דבר להעדיף על פניהם את אייל גולסה, ערן זהבי ואליניב ברדה, ועל הדרך גם חזר בו משיטת המשחק שתרגל במהלך השבוע (חמישה שחקני ההגנה) ועבר ל-4-5-1. כך בדיוק נראית הנבחרת: לא מסודרת, מבולבלת ונשלטת על ידי חוסר ודאות. מי שניצלה זאת היא סרביה, שניצחה בקלות 0:2 משערים של זוראן טושיץ' (23) ו-וסליקו טריבונוביץ' (76) והרגיעה קצת את המתח אחרי הכישלונות במונדיאל ובפתיחת המוקדמות. בצד הישראלי יכולים להיות מוטרדים מצורת המשחק, שעלולה לעלות ביוקר גם מול יריבות כמו לטביה וגאורגיה, שלא בדיוק נספרות על ידי אנשי הנבחרת.

לואיס פרננדז מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
קדנציה שמשאירה טעם חמוץ. פרננדז/ברני ארדוב

השחקנים שקיבלו את חולצת ההרכב ברגע האחרון, נראו בעצמם די מופתעים במחצית הראשונה. איציק כהן ערך בכורה במרכז ההגנה, אבל לא קיבל רגע אחד של שקט בגלל הפרצות בשני האגפים, שם המגנים דני בונדר ורמי גרשון חוו על בשרם התמודדות מול שחקני קו אמיתיים דוגמת מילוש קראסיץ' וזוראן טושיץ', שגם העניש עם שער נאה בדקה ה-23. בין לבין הספיק דודו אוואט למנוע שלושה שערים בכל מחצית, כשבחלק ההתקפי רק ביברס נאתכו ניסה להפעיל את אליניב ברדה הבודד עם כמה כדורי עומק סטייל איל ברקוביץ'.

אפרופו ברקוביץ', החיסרון בשחקן יצירתי שייקח אחריות בלט לאורך כל המשחק, גם לאחר ההתעוררות הרגעית בפתיחת המחצית השנייה בעקבות כניסתו של ורמוט. ישראל המשיכה לשחק עם חלוץ יחיד (שהר במקום ברדה) וגם הוא סבל מחוסר הדיוק של חבריו ולא זכה לסכן את שערו של בויאן יורגצ'ביץ' חסר הניסיון הבינלאומי. סרביה ויתרה על השליטה במשחק עם הוצאתם של קראסיץ' וננאד מיליאש, אך האנמיות ההתקפית של ישראל שיחקה לידיה. האורחים עברו לתקוף במתפרצות, הצליחו לכבוש שער נוסף בבעיטה נפלאה של המחליף טריבונוביץ' בדקה ה-76, ובעיקר יצאו עם ניצחון מוראלי חשוב מבלומפילד אחרי שגם הנבחרת הצעירה שלהם עשתה זאת מוקדם יותר.

7,783 האוהדים שנכחו באצטדיון ביפו ודאי יעדיפו לשכוח את המשחק הזה. כך גם פרננדז, שיום לפני המשחק העדיף להתעסק בריב מטופש עם ההתאחדות על מצב הדשא הצפוי בעקבות משחק הצעירות. בניגוד לקודמיו בתפקיד, פרננדז גם לא יוצר אשליות בעזרת ניצחונות במשחקי הכנה (זוכרים את המסע לדרום אמריקה?). הקדנציה שלו לא מובילה עד עכשיו לשום מקום, והנבחרת נראית בדיוק במצב בו נלכדו שחקני ההתקפה שלה הערב פעם אחר פעם - בנבדל.

מחצית ראשונה

דקה 7: חור בהגנת ישראל. מרג'ה העביר כדור רוחב מצד ימין והבעיטה החלשה של טושיץ' נעצרה אצל אוואט.

דקה 17: הפעם מרג'ה הגיע בעצמו למצב מצוין מול אוואט, אבל השוער הישראלי יצא נהדר ועצר אותו במצב של אחד על אחד.

דקה 18: זהבי ירה כדור חופשי חזק מ-25 מטרים, יורגצ'ביץ' הצליח לקלוט.

דקה 23: גול! איבנוביץ' עלה לעזרת התקפת סרביה והעביר כדור מצוין מימין לשמאל, שם טושיץ' ברח לבונדר והמשיך מהאוויר חד לרשת. שער יפה ויתרון 0:1 לסרביה.

דקה 25: שוב האגפים נפרצים בקלות. קראסיץ' הגביה מימין ומרג'ה איחר ונגח משני מטרים לרשת החיצונית.

דקה 28: קולארוב בעט כדור חופשי שטוח וחד, אוואט היה במקום.

דקה 31: ברדה פרץ יפה באגף ימין ונכנס לרחבה. כדור הרוחב שלו הגיע לנאתכו שהמשיך מהאוויר החוצה.

דקה 33: עוד מהלך התקפי טוב מצד נאתכו וברדה שגם בעט למשקוף, אבל הקוון הניף את הדגל קודם לכן לנבדל.

דקה 41: נאתכו הכניס כדור עומק לזהבי, שכבר עבר את השוער אבל ברח ימינה ומשם התקשה להמשיך את המהלך. עוד התקפה מבוזבזת.

דקה 42: הפעם זהבי המתין מחוץ לרחבה ומ-20 מטרים בעט החוצה.

מחצית שנייה

דקה 46: ורמוט המחליף מצא את ברדה, שמזווית אלכסונית בעט כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 49: ברדה נפל ברחבה ודרש פנדל בעקבות תפיסה של בישבאץ, השופט לא שרק.

דקה 56: מרג'ה השאיר מאחור את גרשון ושוב נשאר מול אוואט, אך שוערה של מאיורקה ניצח פעם נוספת עם עוד הצלה גדולה.

דקה 75: טושיץ' נתקל באיציק כהן ורצה פנדל, אבל גם במקרה הזה משרוקיתו של השופט נדמה.

דקה 76: גול! התקפה יפה של הסרבים הסתיימה בשער שני. פנטליץ' השאיר לאחור לטריבונוביץ' המחליף, שמ-18 מטרים ירה מזווית אלכסונית בשמאל לפינה הרחוקה של אוואט חסר האונים. 0:2 לסרביה.

דקה 80: טומוביץ' פרץ נהדר והקשית בנגיעה קלה מעל אוואט, איציק כהן הרחיק מטר מהקו.

דקה 83: הפעם טושיץ' נותר לבדו מול אוואט, שמנע שער נוסף וחזר לצעוק על ההגנה החלשה שלו.

דקה 89: בוזגלו השתלט על כדור שהורחק מהגנת סרביה ובעט מ-20 מטרים לעבר המסגרת, אבל יורגצ'ביץ' הצליח לעצור.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, איציק כהן, טל בן חיים (דדי בן דיין, 46), רמי גרשון, בירם כיאל (ניר ביטון, 64), ביברס נאתכו (אלמוג כהן, 46), אלרואי כהן (גילי ורמוט, 46), ערן זהבי, אייל גולסה (מאור בוזגלו, 57), אליניב ברדה (בן שהר, 57).

הרכב נבחרת סרביה: בויאן יורגצ'ביץ', ברניסלב איבנוביץ' (ננאד טומוביץ', 65), נבן סובוטיץ', מילאן בישבאץ, אלכסנדר קולארוב (איבן אוברדוביץ', 77), ננאד מיליאש (זדרבקו קוזמנוביץ', 46), רדוסאב פטרוביץ' (דימיטרי איניאץ, 46), זוראן טושיץ', מילוש קראסיץ' (וסליקו טריבונוביץ', 46), אדם ליאיץ', דרגאן מרג'ה (מרקו פנטליץ', 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully