וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס רחוקה ניצחון אחד מהמקום הראשון

הבלגית גברה 6:4, 2:6, 0:6 על בארויס בטורניר פריס ועלתה לשמינית הגמר. אנדי מארי הודח בסיבוב הראשון ברוטרדם

קים קלייסטרס קרובה לחזור למקום הראשון בעולם, לראשונה מאז חזרה מפרישה ב-2009. הבלגית ניצחה הערב (רביעי) 6:4, 2:6, 0:6 את קריסטינה בארויס הגרמניה בסיבוב השני של טורניר פאריס ועלתה לשמינית הגמר, מה שאומר שהיא זקוקה לניצחון אחד בלבד על מנת לכבוש מחדש את פסגת הדירוג העולמי ולהדיח משם את קרוליין ווזניאקי הדנית, שנמצאת בפסגה מאז ה-11 באוקטובר 2010.

קלייסטרס פתחה רע את המשחק שלה הערב ונקלעה כבר לפיגור 4:1 במערכה הראשונה. אמנם אלופת אוסטרליה הטרייה עוד צימקה ל-4:3, אך בסיום המערכה הראשונה זה 4:6 לטובת הגרמניה המפתיעה. אלא שקלייסטרס, שהובילה בסוף השבוע האחרון את בלגיה לחצי גמר גביע הפדרציה עם 1:4 גדול על ארצות הברית, התעשתה ולקחה את שתי המערכות הבאות בקלות עם 2:6, 0:6 ולא הותירה שום סיכוי לבארויס.

במשחק מהסיבוב הראשון שנערך מוקדם יותר היום ניצחה אנדראה פטקוביץ' הגרמניה, שנחשבת לאחת הטניסאיות המבטיחות בסבב, 5:7, 6:3, 2:6 את בת ארצה אנג'ליק קרבר. חברתה של קלייסטרס לנבחרת בלגיה, יאנינה וויקמאייר, ניצחה בסיבוב הראשון 6:7, 2:6 את אלנה וסנינה הרוסיה, בעוד סופיה ארוידסון השבדית גברה 2:6, 6:7 על אליז קורנה.

מארי עף מרוטרדם בסיבוב הראשון

בטורניר רוטרדם התרחשה הערב סנסציה לא קטנה בכלל כשאנדי מארי הבריטי, פינליסט אליפות אוסטרליה הפתוחה האחרונה, הובס 6:4, 6:1 על ידי מרכוס בגדאטיס הקפריסאי כבר בסיבוב הראשון. הבריטי נשבר לא פחות מחמש פעמים במהלך המשחק, לעומת שתי שבירות בלבד שהצליח להשיג, וזכה ב-15 נקודות בלבד מתוך 26 ההגשות הראשונות שהכניס.

זו לא הייתה ההפתעה היחידה בהולנד היום, כשגם המדורג 5 בטורניר, יורגן מלצר, סיים את דרכו. האוסטרי הפסיד 6:2, 6:4 למארין סיליץ' הקרואטי. עוד טניסאי בכיר שהודח היה ז'יל סימון הצרפתי, שהפסיד 6:2, 2:6, 6:3 לבן ארצו בנואה פייר. צרפתי אחר, שדווקא לא הופתע, הוא ג'ו ווילפריד צונגה, שניצח 6:4, 4:6, 4:6 את מיכאל לודרה, בעוד מיכאיל יוז'ני ניצח 2:6, 6:7 את מארסל גרנולר ופליסיאנו לופז גבר 3:6, 4:6 על פלוריאן מאייר הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully