וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז מאשים: "היו שחקנים שלא נתנו הכל"

מאמן אינטר בעבר יוצא בהתקפה נגד המועדון: "ביקשתי דברים, אך התעלמו ממני. ההצלחה כעת מוכיחה שצדקתי בדיעבד"

כחודש וחצי לאחר שהוחלף על ידי לאונרדו כמאמן אינטר, יצא היום (רביעי) רפא בניטז בהתקפה קשה נגד הנראזורי. המאמן הספרדי טען באופן כללי שהמועדון ממילאנו התעלם מבקשותיו וכי לא כל השחקנים עבדו מספיק קשה עבורו. תשפטו אתם אם יש בכך אמת או שמא זה עוד תירוץ זול מבית היוצר של הספרדי. כזכור, לאחר שהצליח להביא את המועדון הכחול-שחור לזכייה בגביע העולם לקבוצות, הגיעו בניטז והמועדון להסכמה על עזיבה.

זה היה נראה רק עניין של זמן עד שהמאמן הספרדי יתפוצץ, ובראיון נרחב שהעניק לעיתון המדרידאי הנפוץ, "מארקה", לא חסך ביקורות. "היו שחקנים בקבוצה שנתנו את כל מה שיש להם, אבל היו גם כאלה שלא", ירה בניטז, "אבל זה דבר שקורה אחרי שנה בה זוכים בכל התארים. התחלתי טוב את הקדנציה שלי בקבוצה בתחילת העונה, אבל פציעות הפכו את הקערה על פיה, כולל דינמיקות פנימיות שהיו בקבוצה".

לאחר מכן התייחס בניטז לעובדה שמאז לכתו ובואו של לאונרדו, התחזקה הקבוצה בלא מעט שחקנים משמעותיים כגון: ג'אמפאולו פאציני, אנדריאה רנוקיה, חוסיין חארג'ה ויוטו נגאטומו. "אינני יודע מדוע המועדון לא צירף אף שחקן בקיץ", תהה בניטז. "לא האמנתי שזה מה שיקרה, הופתעתי. במועדון ביקשו ממני בקיץ תכנית עבודה כיצד לשפר את הסגל, רשמתי את הבקשות שלי אבל במועדון התעלמו מהן.

"הצלחתה של הקבוצה כעת, לאחר ששישה שחקנים שוחררו וחמישה הוחתמו, רק מוכיחה את טענותיי ושצדקתי כשאמרתי שהקבוצה זקוקה לשינוי", הוסיף בניטז, כשגם הדף לאחר מכן את הביקורות לגבי שיטות העבודה שלו, זאת לאחר שבאיטליה טענו נגדו שבגללן לא מעט משחקני הקבוצה סבלו מפציעות זהות: "80 אחוזים מהשחקנים שנפצעו בתקופתי במועדון חוו את אותן הפציעות בשנתיים שלפני כן. בחודש אחרי שעזבתי היו עוד שמונה פציעות מאותו סוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully