וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואננוטה רוצה לעזוב את ריבר עם תואר אליפות

"הגמד" יעבור בקיץ למלאגה, אך לפני כן הוא יעשה הכל כדי לזכות את המיז'ונריוס בתואר ראשון מאז קלאוסורה 2008

טורניר האפרטורה בארגנטינה יצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, והמדינה כמרקחה. לא מעט קבוצות מתחילות את הליגה עם הרבה מאוד ציפיות, אחת מהן היא ריבר פלייט. המיז'ונריוס, שיודרכו העונה על ידי המאמן חואן חוזה לופז, רוצים לזכות סופסוף בתואר אליפות, לאחר שעשו זאת בפעם האחרונה בקלאוסורה 2008 ומבחינתם הגיע הזמן לעשות זאת שוב.

הקרש דייגו בואננוטה, שעבר בשנים האחרונות לא מעט תלאות, יעזוב את המועדון האדום-לבן בקיץ הבא לטובת מלאגה הספרדית, אבל לפני כן הוא רוצה להוביל את קבוצתו לתואר. "אני לא מרגיש את כל כובד המשקל על כתפיי", אמר השחקן הצנום המתנשא לגובה של 160 סנטימטרים בלבד. "אבל אני מאמין שאני יכול לעזוב את הקבוצה כאלוף. אני רוצה להשאיר את הצרות מאחורי ריבר".

כזכור, בדצמבר 2009 עבר בואננוטה תאונת דרכים מחרידה, בה נפצע קשה ושלושה מחבריו הטובים נהרגו. השחקן הצעיר עבר תהליך שיקום ארוך וקשה, שב למגרשים לאחר כחצי שנה והצליח אף לפלס את דרכו חזרה לסגל והרכב הקבוצה.

"אני מרגיש טוב יותר ויותר אחרי קדם העונה שלנו", העביר בואננוטה מסר מלא אופטימיות. "אנחנו משחקים בצורה שונה. סגנון המשחק בעבר תחת אנחל קאפה לא היה רע, אבל השיטה של חוזה לופז יותר מתאימה לנו. אני מקווה שנוכל להראות ולהוכיח שלא עבדנו לחינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully