וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "ב-2013 סרביה לא יוכלו עלינו"

מאמן הנבחרת הצעירה העדיף לדבר על המסקנות החיוביות מההפסד 1:0 לסרביה והרגיע: "יש פה חומר שחקנים טוב"

ספורט 5

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון ידע שלא היו יותר מדי ציפיות סביב המשחק נגד סרביה הצעירה, שניצחה הערב (רביעי) 0:1 בבלומפילד. כיאה לכך, לוזון העדיף לקחת את הדברים האופטימיים מהמשחק הזה לקראת המשך הדרך, ומשחקים אחרים שבהם הוא ייהנה מסגל רחב וטוב יותר.

לוזון אמר בסיום המשחק: "ספגנו שער מההזדמנות היחידה שהייתה להם, אבל אני לוקח הרבה דברים טובים. אנחנו קודם כל קבוצה והיתרון שלהם לא הורגש. אנחנו קבוצה מגובשת שעובדת כיחידה אחת. ראיתם פה שכל שחקן שנכנס עשה את המקסימום ואין לי אף טענה אליהם. צריך לזכור שחלקם שחקני ליגה שייה, חלק שחקני ספסל וחלק שחקני נוער. צריך לתת להם את כל הקרדיט. אני יכול להבטיח שב-2013 סרביה לא יוכלו עלינו".

המאמן התייחס ליכולת שהציגו שחקניו נגד סרביה ואמר: "הרבה שחקנים פה הותירו רושם טוב, אולי זה גם יעזור להם בקבוצות. קטונתי מלייעץ למאמנים אחרים, יש פה חומר טוב ואני בטוח שעד 2013 כל אחד מהם יהיה שחקן הרכב. מה שחשוב שב-2013 נתן בראש". לוזון הגיב גם לטענותיו של המאמן הלאומי לואיס פרננדז על כר הדשא בבלומפילד, כשאמר בחיוך: "הדשא פה ממש מרוסק, אי אפשר לתת פה פס. אני לא דובר ההתאחדות, אמרו לי לשחק פה אז שיחקנו פה. זה לא עניין שלי ואני לא מתעסק בזה".

כוכב הנבחרת הצעירה ששייך למנצ'סטר סיטי, גיא אסולין, הוחלף בדקה ה-64 על ידי נס זמיר, אבל בזמן ששיחק הוא הוכיח בשני מהלכים לפחות מדוע כדאי לבנות עליו לקראת המשך הקמפיין. אסולין סיכם את המבחן הראשון של הנבחרת המחודשת ואמר: "אפשר להרגיש שקצת חסר לי כושר ותרגול, אבל אני חושב שניסינו, רצנו. ייקח לנו קצת זמן ובסופו של דבר נביא תוצאות הרבה יותר טובות. אין ספק שנשחק יותר טוב כשנגיע ליותר משחקים".

בהתאחדות התאכזבו לגלות שרק 100 צופים הגיעו למשחק של הנבחרת הצעירה, בעוד למחצית השנייה התווספו עוד כמה מאות צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully