וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס ומשחק ללא קהל ע"ת להפועל ת"א בגין הקריאות

לאחר ששני אוהדי הקבוצה הורחקו מהמגרשים ל-4 חודשים עקב הקריאות בגנות אהובה תומר, נענש המועדון על ידי ההתאחדות

בית המשפט המחוזי בחיפה הורה היום (רביעי) להרחיק שני אוהדי הפועל תל אביב למשך ארבעה חודשים מכל מגרשי הכדורגל, זאת לאחר שהשניים נעצרו בחשד להתפרעות והשמעת קריאות גנאי נגד מפקדת משטרת חיפה לשעבר תת-ניצב אהובה תומר ז"ל, שנהרגה באסון הכרמל.

בדיון שנערך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל נענשה גם הקבוצה עצמה בגין אותן קריאות, כשגזר עליה קנס בן 20 אלף ש"ח בפועל וקיום משחק ללא קהל על תנאי למשך שנה בגין סעיף של התנהגות בלתי ספורטיבית ובלתי הולמת.

האירוע המדובר התרחש במהלך משחק הגביע בין הפועל תל אביב לעירוני קרית אתא (0:7) שהתקיים בשבוע שעבר. בין הקריאות שנשמעו היו "אש, אש, אש, אהובה תומר עולה באש". לאחר המשחק נעצרו שני אוהדי הפועל תל אביב בגילאי 21 ו-23, והורחקו ממגרשי הכדורגל ל-15 ימים. מפקד המחוז הצפוני, ניצב משנה שמעון קורן, ראה בחומרה את המקרה, ואמר על כך: "אנו מקווים ומצפים כי הנושא יטופל בחומרה, שהרי אהובה תומר ז"ל כמו הקצינים הנוספים, נספו וחירפו נפשם במטרה לסייע ולהציל את חייהם של אחרים".

חשוב להדגיש כי לאחר המעשה, הפועל תל אביב גינתה את האירוע החמור ומסרה: "המועדון מגנה את הקריאות שיוחסו לחלק קטן מאוהדיו בגנות אהובה תומר ז"ל שחירפה את נפשה בניסיון להציל חיים באסון הכרמל".

עדכון ראשון 16:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully