וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלי זיזוב ינסה להרשים

קשר בראגה החל להתאמן אצל הצהובים ועשוי לחזור בעונה הבאה למועדון בו גדל. ניבאלדו יחזור להתאמן בעוד שבועיים

אלי זיזוב (20), קשרה של בראגה הפורטוגלית שהחל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, החל להיבחן היום (רביעי) בקבוצה תחת עיניו של מוטי איוניר, שאימן אותו בנבחרת הצעירה. זיזוב, לו גם חמש הופעות בנבחרת הנוער, הגיע לבראגה אחרי שלוש עונות במדי לבסקי סופיה הבולגרית, ואם יצליח להרשים את הצוות בקרית שלום, הוא עשוי לחזור בעונה הבאה למועדון בו גדל.

מכבי תל אביב ערכה היום אימון בסגל חסר וללא שחקני הנבחרות השונות. מאור בוזגלו ויואב זיו נמצאים בסגל הבוגרת, כשריף פרץ עם הנבחרת הצעירה, האריס מדוניאנין עם הנבחרת הבוסנית ודימיטאר רנגלוב עם הנבחרת הבולגרית. איוניר יוכל לערוך אימון בסגל מלא לקראת משחק הליגה נגד הפועל רמת גן רק ביום חמישי בערב.

מי שמגביר את קצב אימוניו בימים האחרונים הוא ניבאלדו, שמחלים ממתיחה חזקה ברצועה הפנימית בברך, כאשר בקבוצה מעריכים שרק בתוך שבועיים יוכל הברזילאי לשוב לאימונים מלאים, מה שאאומר שרק בתוך שלושה שבועות עד חודש הוא יהיה כשיר לחלוטין כדי לשחק. ברק יצחקי המשיך באימוני תכנית השיקום שלו אולם נכון לעכשיו לא יודעים בקרית שלום מתי הוא יצטרף לאימונים מלאים.

כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב למשחק בוינטר נגד הפועל רמת גן יימכרו במחיר של 90 שקל למבוגר ו-45 לנוער וחיילים. הקופה בקרית שלום תהיה פתוחה בימים רביעי-חמישי בין השעות 15:00-18:00 וביום שישי בין השעות 11:00-15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully