וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון הוצג בויסלה קרקוב: "זה אתגר גדול עבורי"

הקשר בחר בחולצה עם הספרה 5 ונשאל גם על החמישייה שספגה בית"ר ירושלים מהפולנים: "היה לי מזל שעזבתי לפני כן"

מאור מליקסון הפך היום (שלישי) רשמית לשחקנה של ויסלה קרקוב וקיבל את החולצה עם המספר 5. קשרה של הפועל באר שבע לשעבר משך לא מעט תשומת לב מצד העיתונאים שהגיעו כדי לראות מקרוב את השחקן החדש של הקבוצה, שאמר: "ויסלה היא אחת מהקבוצות הגדולות בפולין, אם לא הגדולה ביותר. אני יודע שבכל שנה הקבוצה נאבקת על התואר. זה אתגר גדול עבורי ואני מאמין שאני אוכל להשיג את המטרה הזו".

למליקסון הייתה התלבטות בין הספרה 5 ל-14 שהיו פנויות. "כשבחרתי 14, המשפחה שלי ייעצה לי לבחור את אחד מחמש הספרות הראשונות, אז שיניתי את המספר", הוא מסביר. במסיבת העיתונאים נשאל מליקסון על התפקידים האפשריים שלו על המגרש, וסיפר כי שיחק בעבר אפילו כשוער: "הייתי שוער כשהייתי בן עשר. למעשה, העמדה היא לא חשובה. הדבר הכי חשוב הוא לשחק. לפעמים זה טוב לשנות את המקום על המגרש".

מליקסון נשאל על קבוצתו הקודמת, הפועל באר שבע, ואמר: "זה היה כבוד עבורי לשחק שם. עכשיו אני נמצא גם כן במועדון גדול ואני מאמין שאני אחזור לשחק שם בהמשך הקריירה". העיתונאים שזוכרים היטב את התבוסה שהנחילה ויסלה לבית"ר ירושלים במוקדמות ליגת האלופות (0:5) ביקשו התייחסות לכך ממליקסון, שאמר: "היה לי מזל שעזבתי את בית"ר לפני שהיא הגיעה לקרקוב. ראיתי את המשחק הזה ואני זוכר את התוצאה".

ויסלה קרקוב מדורגת במקום השני בליגה אחרי 15 מחזורים כשהיא במרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully