וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמה"ש ניצחה את רמת חן והבטיחה את המקום השני

קבוצתה של אוסטפלד השיגה את הסגנות בזכות ניצחון במחזור האחרון 74:81 על רמת חן. אשדוד שלישית עם ניצחון על נתניה

עונה לא פשוטה עברה על אורנה אוסטפלד ורמת השרון. הקבוצה שהיתה רגילה להפסיד משחקים בודדים בעונה הסדירה רשמה 5 הפסדים, ובשלבים ארוכים של העונה היתה במרכז הטבלה. הערב (שלישי) השלימה רמת השרון את העבודה, כשגברה בבית על מכבי רמת חן 74:81, והבטיחה את המקום השני בליגה, שיעניק לה יתרון ביתיות לאורך הפלייאוף. הפתיחה היתה כולה של המארחות, כשרמת חן כלל לא הגיעה למשחק. זלוס וגנור הטיסו את רמת השרון ליתרון מוקדם, בעוד רמת חן לא מוצאת את עצמה כלל בהתקפה, ונתקעת על 6 נקודות בלבד ברבע הראשון לעומת 22 של המארחות.

האורחות החלו לצמק, ולרבע האחרון עלתה בפיגור 9 בלבד. אשלי ווקר הוליכה את רמת חן בחזרה, לאטה קלעה שלשה גדולה וצימקה ל-4 בלבד, דקה לסיום, אבל זלוס עם לייאפ וסדרה של קליעות עונשין הבטיחה את הניצחון והמקום השני למארחות. קלעו לרמת השרון: שאוונטה זלוס 23 ו-10 ריבאונדים, קמיל ליטל קלעה 16. את רמת חן הוליכה אייבורי לאטה עם 23.

במשחק השני של הערב הבטיחה מכבי אשדוד את המקום השלישי בליגה, כשגברה על אליצור נתניה בחוץ 77:88. נתניה היתה הטובה יותר במחצית הראשונה, וניצלה רבע שני מצויין כדי לרדת ביתרון 7 אל המחצית, אבל ריצת 11:21 של אשדוד ברבע השלישי הובילה למהפך, ו-18:26 ברבע האחרון חתם סופית את המשחק עבורה. רנה מונטגומרי הוליכה את אשדוד עם 23 נקודות כשאמברוסיה אנדרסון הוסיפה 21 ו-11 ריבאונדים. לנתניה: שילדס 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully