וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמלה הפתיעה את יבנה

קבוצתו של נתי כהן הפסידה 88:81 בחוץ, מ.כ הבקעה ניצלה זאת עם 82:86 על ר"ג. בארי ניצחה את לב השרון בהארכה

בזמן שהפועל תל אביב נחה מחצי גמר הגביע אתמול, חזרו הערב (שלישי) שאר קבוצות הליגה הלאומית לפעילות. ההפתעה של הערב הגיעה דווקא מרמלה, שם פגשה אליצור המקומית ששקועה בתחתית את אליצור יבנה, והפתיעה אותה עם 81:88. האורחים היו מצויינים בפתיחה והיה נדמה כי הם בדרך לעוד ניצחון, כשהוליכו ב-6 בסיום הרבע הראשון, אבל רבע שני קטסטרופלי של יבנה, בו קלעה 8 נקודות בלבד איפשר לרמלה להוביל ב-10 במחצית. האורחים הצליחו לצמק ל-4 בלבד, דקה ורבע לסיום, אבל אבי סוכר ב-4 קליעות עונשין רצופות הבטיח את הניצחון. דרור דוידי הוליך את רמלה בערב גדול עם 25 נקדות ו-5 אסיסטים, יאנג קלע 20 ואבי סוכר הוסיף 18. צ'אק טימברלייק הוליך את יבנה עם 30 ו-11 ריבאונדים.

מי שניצלה עד תום את הפסדה של יבנה היא מ.ב הבקעה שפתחה פער של 3 נקודות על פני יריבתה לצמרת. הבקעה גברה על עירוני רמת גן 82:86 בתום משחק צמוד. המארחים פתחו חזק והוליכו ב-5 בסיום הרבע הראשון כשהם נהנים מיכולת מצויינת של פול דלייני, אבל רמת גן לא נתנה לה לברוח. הבקעה כבר עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי, אבל האורחים שוב חזרו בזכות יכולת טובה של יצקן, וכבר צימקו ל-2 בתוך הדקה האחרונה, אבל דלייני לא החטיא מהקו, והוליך את הבקעה לניצחון כשהוא קולע 31. איתי גרינבוים הוסיף 16. לרמת גן: יריב יצקן 22.

במשחק תחתית דרמטי מאוד השיגה הפועל בארי ניצחון חשוב על יריבתה לירידה, הפועל לב השרון עם 92:95 אחרי הארכה. בארי פתחה טוב עם יכולת נהדרת של קנדי, אבל היתרון מהרבע הראשון נעלם, ולמחצית ירדו האורחים מהשרון עם יתרון נקודה. המשחק המשיך להיות צמוד כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה לברוח, ובפיגור 2, 8 שניות לסיום עמד אנטון דובי על הקו, קבר שתיים ושלח את המשחק להארכה. המארחים ברחו ל-4 בפתיחת ההארכה, אך וויד השווה, 40 שניות לסיומה. דותן וקנדי עשו את העבודה עבור בארי מהקו, דובי איבד והמארחים חגגו ניצחון. ריימונד קנדי הוליך את קלעי בארי עם 25 ו-12 ריבאונדים, סטייסי מורגן קלע 24 והוריד 14 משלו. ללב השרון: דובי 26.

במשחק תחתית מסקרן נוסף הפתיעה עירוני נהריה החלשה שנועלת את הטבלה את מכבי הוד השרון בחוץ 82:93. החבורה של שאול אייזנברג שלטה מהפתיחה והוליכה ב-7 במחצית. הוד השרון ניסתה לחזור אבל רבע שלישי מצויין של האורחים ובעיקר של ג'רון רוברטס הביאה להם את הניצחון. רוברטס עצמו הוליך את נהריה עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, עדי פרג תרם 21 ו-10 אסיסטים. להוד השרון: יאנג 27.

במשחקים נוספים:

הפועל קרית טבעון - מכבי באר יעקב 84:94
הפועל עפולה - הפועל כפר סבא 81:107

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully