וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה יאריך את חוזהו בברצלונה בעונה נוספת

לאחר תקופה ארוכה של מסתורין, אלופת ספרד הודיעה רשמית על הסכמתו של המאמן המעוטר להמשיך בקבוצה עד יוני 2012

בהודעה רשמית קצרה הרגיעה הערב (שלישי) ברצלונה את אוהדיה. המועדון הקטלאני פרסם כי המאמן פפ גווארדיולה הסכים להאריך את חוזהו בעונה נוספת, והוא יחתום בקרוב על חוזה חדש שיאפשר לו להמשיך להדריך את הקבוצה עד יוני 2012. כשהחוזה הזה יגיע לקראת סיומו, ידונו הצדדים בהארכה נוספת, כפי שקרה בכל שנה מאז קיבל גווארדיולה את התפקיד.

ההודעה הזו, שלא נמסרה כנהוג במסיבת עיתונאים והגיעה בזמן שהקבוצה נמצאת בהפוגה לטובת משחקי הנבחרות, מפזרת את הערפל הקל שהיה סביב המשך דרכו של המאמן בן ה-40.

גווארדיולה מונה למאמן ברצלונה בקיץ 2008, אחרי שהעלה לפני כן את ברצלונה ב' לליגת המשנה. בעונתו הראשונה בקבוצה הבוגרת הוא הוביל אותה לטרבל היסטורי (אליפות, גביע וליגת האלופות) והמשיך את שנת 2009 החלומית עם שלושה תארים נוספים (הסופרקופה הספרדי, הסופרקאפ האירופי ואליפות העולם לקבוצות).

בעונה שעברה ניפצה ברצלונה שלו את שיא הנקודות בליגה וזכתה באליפות כשהיא מקדימה את ריאל מדריד. גם העונה צועדת בארסה בבטחה בראשות הטבלה הספרדית עם שבע נקודות יתרון על פני הבלאנקוס, מולם ישחקו בגמר גביע המלך ב-20 באפריל, ובמקביל ממשיכה לשבור שיאים עתיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully