וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר ומכבי תל אביב העפילו לגמר הגביע

הקבוצה של כץ דחקה את רמת השרון עם 0:3, הצהובים התקשו בדרך ל-2:3 על הפועל כפר סבא והשלימו גמר עשירי ברציפות

נראה שכל הדרכים סימנו על כיוון אחד ברור: סוג של קלאסיקו בכדורעף. הפועל מטה אשר ומכבי תל אביב העפילו היום (שלישי) לגמר גביע המדינה מטה אשר, שמוליכה את ליגת העל, לא התקשתה לגבור על רמת השרון 0:3 והייתה הראשונה שהשיגה את הכרטיס לגמר, כאשר מאוחר יותר הכחולים שזכו בשנה שעברה בדאבל ניצחו בקושי רב את הפועל כפר סבא 2:3 בדרך לניצחון הדחוק.

מטה אשר, שהגיעה לגמר בשנה שעברה, הופיעה למשחק באולם מטרווסט אחרי שהפסידה בליגה למכבי תל אביב. בליגה זה לא הלך לה קל נגד הקבוצה מהשרון, כשהמפגש בין שתי הקבוצות נגרר לחמש הארכות ובסיומו היא השיגה את הניצחון. הפעם המציאות הייתה שונה לחלוטין.

מטה אשר נעזרה ביכולת טובה של ג'ק דה סילבה במערכה הראשונה כדי לנצח בקלות 15:25. המערכה השנייה הייתה כבר יותר צמודה, כשרמת השרון הייתה קרובה להפתיע, אבל האדומים ניצחו 21:25, ואת הסיפור מוליכת הליגה סגרה במערכה השלישית, למרות שהיא פיגרה כבר 23:20, אבל חזרה וניצחה 25:27. אם בסופו של דבר מטה אשר תזכה בתואר, זו תהיה הזכייה השישית שלה.

מאוחר יותר כאמור הופיעו הכחולים, שזכו בשלוש השנים האחרונות בתואר, מול כפר סבא של שגיא ברעם, ובקרב מותח שהשתרע על פני חמש מערכות ניצחו שחקניו של זוהר בר נצר. כפר סבא הייתה טובה יותר במערכה הראשונה וכבר הובילה 9:16. הצהובים חזרו אבל בסופו של דבר הירוקים ניצחו 24:26.

מכבי תל אביב חזרה לעניינים במערכה השנייה והשוותה ל-1:1 אחרי 17:25 קליל. הכל כבר היה נראה גמור אחרי המערכה השלישית שהסתיימה עם ניצחון 19:25, אבל כפר סבא כפתה מערכה חמישית מכרעת אחרי 22:25. במערכה החמישית כפר סבא הייתה קרובה, אבל הדאבליסטית הפגינה שליטה והשלימה 11:15 גדול.

"זה גמר עשירי ברציפות שלנו וזה בלתי יאומן", סיכם בר נצר. "יש ליגה, יש תחרות ויש משחקים מעניינים, רק שימשיך כך. עם מטה אשר זה גמר שלישי ברציפות ואני מקווה שזה ימשיך כמו שהיה בשנתיים האחרונות. זו הקבוצה הכי חזקה בליגה ותהיה מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully