וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כרמלו אנתוני בדרך ללייקרס?

רשת ESPN מדווחת כי קבוצתו של בריאנט בודקת אפשרות להביא את הכוכב אליה, ככל הנראה בתמורה לאנדרו ביינום

קובי בריאנט וכרמלו אנתוני מול דווין וויד ולברון ג'יימס? זוהי אינה הזייה או חלק ממשחק אולסטאר. מדובר בשמועות האחרונות המגיעות מרשת ESPN, המדווחת כי הלייקרס והנאגטס החלו בשיחות ראשוניות בנושא. על פניו, מדובר בעסקה שתביא את כרמלו אל עיר המלאכים בתמורה לאנדרו ביינום. בדנבר הבהירו כבר מההתחלה כי הם אינם מעוניינים ברון ארטסט או בלמאר אודום, וכי ביינום הוא הדבר היחידי בו הם מעוניינים, במידה ועסקה שכזו תצא לפועל.

אם אכן תשלח דנבר את אנתוני ללייקרס, היא ללא ספק תרצה לשלוח איתו כמה שחקנים נוספים במטרה להשיל כמה מיליונים מהשכר של הקבוצה לקראת בנייה עתידית בקיץ. הדיווחים מגיעים אחרי תקופה בה הלייקרס נחלו מספר הפסדים שגרמו לכוכב הקבוצה, קובי בריאנט להעביר ביקורת ציבורית על מספר שחקנים, ועל העובדה כי הוא לא מקבל מספיק סיוע מחבריו. ביינום מעמיד ממוצעים העונה של 11.3 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק.

למרות הדיבורים, בניו יורק עדיין מאמינים שבכוחם להביא את כרמלו לתפוח הגדול, אך הערב מתברר כי אחד ממרכיבי העיסקה- וילסון צ'נדלר, שהיה אמור לעזוב את הניקס כחלק מעסקה סיבובית הכוללת את דנבר ומינסוטה- סובל מפציעה בקרסול השמאלי, אותו קרסול שעבר כבר ניתוח בכדי לטפל בבעיה. במידה ויתברר כי מצבו הבריאותי של צ'נדלר יחמיר, אין ספק כי הסיכוי שהעסקה עם הניקס, שכבר סבלה מלא מעט מכות בדרך, תתרחק עוד יותר מביצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully