וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית: יובל אבידור נשאר במכבי תל אביב

החלוץ, שכבר היה בדרך לעזוב את הצהובים ולהצטרף לקרית שמונה, ימשיך ללבוש צהוב אחרי שהמשא ומתן בין הצדדים פוצץ

יובל אבידור נשאר במכבי תל אביב ובסופו של דבר לא חוזר לעירוני קרית שמונה בה שיחק בעונות 2007/8 ו-2008/9. החלוץ בן ה-24 קיבל הבוקר (שלישי) אור ירוק מראשי מכבי תל אביב לחפש לעצמו קבוצה אחרת. בני יהודה התעניינה בשירותיו, אך מכיוון שכרטיס השחקן שייך לעירוני קרית שמונה, הייתה דרושה הסכמתו של הבעלים איזי שירצקי. האחרון סירב לחתום על השאלת משנה ודרש שהשחקן יחזור לקריה או יישאר במכבי תל אביב. אלא שבשעות הערב המשא ומתן בין הצדדים פוצץ ובקרית שמונה הודיעו כי ויתרו על השחקן.

במהלך היום נערכה פגישה בין שירצקי ועו"ד קרן שייטנפלד, מי שמייצגת את אבידור. בעקבות ההעברה שהייתה אמורה לצאת אל הדרך, מכבי הייתה אמורה להפסיד 50 אחוז מכרטיסו של אבידור שכן הוא לא נכנס לעונה השלישית. הקריה הייתה אמורה לשלם את חוזהו בסך 100 אלף שקל בחודש. אבידור שהיה אמור להצטרף כמחליפו של אלרואי כהן, שנמכר להפועל תל אביב, ינסה להתמודד על מקום בהרכב של מוטי איוניר, שמעוניין בהישארותו משיקולים מקצועיים.

"פוצץ המשא ומתן בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה", מסרה שיינפלד. "כפי שזה נראה כרגע, העסקה לא תצא אל הפועל". כידוע, בשעה 19:00 ייסגר חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully