וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו, בן דוד ורוט הושעו מהפועל חולון

8.2.2011 / 13:11

המאמן וצמד הישראלים סירבו לקצץ בשכרם כ-20 אחוז. חבר ההנהלה, הרן: "המצב מחייב לקצץ במטרה להימנע מפירוק"

שחקניה הישראלים של הפועל חולון ערכו היום (שלישי) פגישה עם הנהלת הקבוצה בה התבקשו על ידי אחד מחברי ההנהלה, אמיר מזרחי, לקצץ 20 אחוז משכרם עד לסיום העונה. לאחר שסרבו, על פי גורמים ששהו באולם באותה השעה, עלתה השיחה לטונים צורמים ובסיומה עזבו השחקנים עמית בן דוד ומורן רוט את אולם הפחים לכיוון מגרש החניה, כאשר המאמן דני פרנקו מצטרף אליהם לשיחה, כל זאת דקות ספורות לפני משחק אימון מול עירוני אשקלון.

לאחר דקות ספורות החליטו בהנהלת חולון להקפיא את ההשעייה. ניר כהן, שלא נכח בפגישה לאחר שסובל מגב תפוס וג'יימי ארנולד, שסוחב פציעה מזה זמן רב, צפויים גם כן להיות מושעים בעקבות ההחלטה לא לקצץ. חולון הפסידה במשחק 101:77 לאשקלון.

יענקל'ה הרן, חבר בהנהלת הפועל חולון הוציא הודעה ובה קרא לאוהדים: "המצב הכלכלי של הפועל חולון הוא כזה שמחייב אותנו לקצץ ולהתייעל במטרה להימנע מפירוק. לצורך זה אנו נוקטים במספר צעדים שיעזרו לנו לסיים את העונה בצורה מאוזנת ויאפשרו לנו להתקיים בשנים הבאות על פי היכולות הכספיות שלנו. כעת זו למעשה ההיזדמנות האחרונה בה ניתן או לקצץ (בהסכמה) או לשחרר שחקנים, לסיים את העונה בכבוד וללא גרעון, בלי להגיע לפירוק ובלי לסכן את עתיד הפועל חולון".

הרן המשיך ואמר: "לצערי בשבועות האחרונים, כשלנו בגיוס ספונסרים וגם כאלה שהתחייבו חזרו בהם (תביעות משפטיות בדרך), כאשר דווקא הגוף היחידי שנרתם לעזרתנו הוא העירייה, שהגדילה את הקצבתה בכ-50 אחוזים. אנו עדיין עובדים במקביל גם על גיוס ספונסרים/מפרסמים והלוואות ארוכות טווח שיצמצמו את הנזק המיידי ויתנו אוויר לטווח הארוך". הרן פנה ואוהדים ואמר: "אנחנו צריכים אותכם לצידנו בימים האלה ומבטיחים לכם שאנו עושים ימים כלילות על מנת לצאת מהסבך בו אנו מצויים".

אין זו הפעם הראשונה שהנהלת חולון מבקשת מהשחקנים לקצץ בשכרם והדבר מגיע כמעט לכדי פיצוץ. לפני כחודשיים ביקשה ההנהלה, שבתקופה האחרונה גייסה מספר ספונסרים כדי לנסות ולגמור את העונה הקרובה, לקצץ מכלל השחקנים הישראלים כ-15 אחוז בשכר, אך השחקנים סירבו לכך. לאחר מכן הציעה ההנהלה את ג'יימי ארנולד ומורן רוט למספר קבוצות, ואף שקלה לשחרר את המאמן דני פרנקו למכבי חיפה. השלושה סירבו ועמדו על כך שיקבלו את שכרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully