וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולו טורה: "ההפסד יערער ליונייטד את הביטחון"

בלם מנצ'סטר סיטי מחמם את האווירה לקראת הדרבי בשבת: "מסוגלים לנצח כל יריבה", ומפרגן: "קרלוס טבז הוא המסי שלנו"

הדרבי הגדול של מנצ'סטר יתקיים בשבת והאווירה מתחילה להתחמם. חמש נקודות מפרידות בין היונייטד במקום הראשון לסיטי שבמקום השלישי ולה גם משחק עודף. השדים האדומים, כזכור, מגיעים למשחק לאחר שספגו הפסד ליגה ראשון אחרי 29 משחקים - 2:1 בוולבס. קולו טורה הוא הראשון לפתוח במלחמה הפסיכולוגית עם עקיצה לעבר היונייטד.

"כשאתה מפסיד אחרי ריצה של כל כך הרבה משחקים, הכל נהיה קשה יותר וזה מערער לך את הביטחון", אמר הבלם מחוף השנהב. "כשלא מפסידים תקופה ארוכה, מרגישים בלתי מנוצחים. אתה חושב שלא תפסיד עוד לעולם כי אתה כל כך מתרגל לניצחונות".

טורה היה חלק מ"הבלתי מנוצחים" - ארסנל שסיימה את עונת 2003/4 ללא הפסד עד שנכנעה 2:0 באולד טראפורד: "היה קשה להפסיד את המשחק הזה, גם בגלל שנשרק נגדנו פנדל שלא חשבנו שהיה. עבורי, הדרבי הקרוב הוא הזדמנות מצוינת להשיג נקמה פרטית על אותו הפסד".

למרות הכל, טורה מפרגן ליריבה העירונית: "יונייטד קבוצה טובה ומנוסה מאוד, אבל ביום טוב אנחנו יכולים לנצח כל יריב. רוב הקריירה שלי באנגליה נלחמתי ביונייטד, במדי ארסנל ועכשיו במדי הסיטי. הם תמיד היו בטופ, אבל עכשיו יש לנו שחקנים חדשים ואנחנו מסוגלים לנצח אותם והראינו את זה בעונה וחצי האחרונות. הדרבי הראשון הסתיים בתיקו (0:0) ובעונה שעברה ספגנו שלוש פעמים שערי מכריעים בדקות האחרונות. אנחנו מקווים שהשבת זה יהיה שלנו".

טורה מצא לנכון להחמיא גם לחברו לקבוצה, קרלוס טבז, שמחפש את שערו ה-50 מאז חצה את הכביש בקיץ 2009: "קרלוס פורח כשהוא האיש המרכזי ולא היה לו את זה ביונייטד. כשהוא שיחק שם, רוני ורונאלדו היו מעליו. אצלנו הוא מספר אחת והוא אוהב את האחריות. הוא המסי שלנו, הוא הבקיע 49 שערים בעונה וחצי, הוא עובד קשה בשביל הקבוצה וכולם שמחים שהוא כאן. הוא ארגנטינאי עם לב גדול ושחקן מאוד מיוחד. קרלוס חם כמו שתיירי הנרי היה בתקופתי בארסנל. אלה חלוצים שאתה יודע שתמיד יכולים להבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully