וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: דימיטאר מקרייב נשאר בינתיים

העברתו של החלוץ לקריליה טרם הושלמה, אך חלון ההעברות ברוסיה עדיין פתוח. ניסו קפילוטו צורף, שלושה שחקנים שוחררו

יום גדוש ועמוס העברות היה במ.ס. אשדוד עם סגירת חלון ההעברות. בקבוצה הוחלט לשחרר את המגן עידן ציון לבית"ר שמשון תל אביב, את הבלם לואי טהה להפועל כפר סבא וגם עדן בטיט הצעיר קיבל הודעה כי הוא רשאי לעזוב וסגר בהכח עמידר מהליגה הלאומית. מנגד, צורף המגן מתי אפללו מהפועל ראשון לציון.

הבעלים ג'קי בן זקן המשיך היום את ניהול הפרטים האחרונים במשא ומתן מול הקבוצה הרוסית קריליה סובייטוב, שמעוניינת לרכוש את כרטיסו של החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב. מרבית פרטי העסקה סוכמו, אך ההעברה טרם נסגרה ובינתיים מקרייב נשאר. קיימת אופציה שהעסקה תיסגר בימים הקרובים, ובמסגרתה יוסכם כי לעת עתה ישאר מקרייב באשדוד ולקראת סיום חלון ההעברות הרוסי, הוא יעבור לשם.

כזכור, מוקדם יותר היום הוחלט כי עידן שריקי ימשיך בקבוצה, לאחר שהמשא ומתן עם הפועל תל אביב ובני יהודה לא צלח. כידוע, בני יהודה ניהלה שבועות ארוכים מגעים קדחתניים עם החלוץ, כשהפועל תל אביב הייתה במירוץ והגישה את ההצעה הרצינית ביותר. האדומים היו מעוניינים לצרף את שריקי ללא קשר להחתמת אלרואי כהן, והשחקן עצמו נתן עדיפות לדאבליסטית, אך העסקה לא יצאה אל הפועל.

בתוך כך, הושג סיכום עם בלמה של מכבי תל אביב ניסו קפילוטו, שקיבל את השחרור הרשמי ממכבי תל אביב והוא מצטרף לקבוצה של ג'ון גרגורי ואיציק עובדיה. הקבוצות סיכמו סופית על ההשאלה, והבלם חתם היום על חוזהו והפך רשמית לשחקן אשדוד לאחר שעבר בבקרה.

קפילוטו אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני מודה למועדון שנותן לי את האפשרות לצאת בהשאלה על מנת לשחק, להתחשל ולחזור שחקן מנוסה יותר ובשל יותר. אני מאחל לקבוצה הרבה הצלחה בהמשך העונה".

(עדכון ראשון: 11:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully