וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של יובל אבידור

החלוץ ישוחרר אם תימצא קבוצה שתשלם את שכרו, אשדוד, הפועל חיפה ובני יהודה מעוניינות. קפילוטו שוחרר וסגר באשדוד

שעות ספורות לפני סגירת חלון ההעברות הערב (שלישי, 17:00), במכבי תל אביב קיבלו החלטה עקרונית שלא לעמוד בדרכו של החלוץ יובל אבידור, שמעוניין לעזוב את הקבוצה. זאת, בכפוף כמובן להצעה כספית שתענה על דרישות המועדון. שכרו של אבידור נאמד בסכום של כ-100 אלף שקל בחודש ובמכבי הביעו ספקות אם תהיה קבוצה שתסכים לשלם לו את הסכומים הללו. מ.ס.אשדוד, הפועל חיפה ובני יהודה הביעו לאחרונה עניין באבידור ובשעות הקרובות עשויות להיות התפתחויות בעניינו.

מי שעוזב בוודאות את מכבי תל אביב הוא הבלם ניסו קפילוטו, שסיכם את תנאיו במ.ס.אשדוד. המאמן מוטי איוניר הודיע היום לראשי הקבוצה כי הוא מוכן לשחרר את קפילוטו, שיעשה את הדרך לקבוצתם של ג'ון גרגורי ואיציק עובדיה באשדוד. קפילוטו יושאל לאשדוד, ויחזור למכבי בתום העונה אוטומטית. מכבי ואשדוד סיכמו סופית על ההשאלה, והבלם יחתום בשעות הקרובות על חוזהו.

בתוך כך קיבלו היום שחקני הקבוצה יום חופשי. יואב זיו ומאור בוזגלו נמצאים ביומיים הקרובים בסגל הנבחרת הבוגרת שתפגוש את סרביה, דימיטאר ראנגלוב טס אמש בכדי להצטרף לסגל נבחרת בולגריה, שתתמודד ביום רביעי נגד אסטוניה והאריס מדוניאנין המריא למשחק נבחרתו בוסניה נגד מקסיקו. למעשה רק ביום חמישי יערוך איוניר אימון ראשון בסגל מלא לקראת משחק הליגה נגד הפועל רמת גן בשבת בוינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully