וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': שחקן ברק נתניה טוני יאנגר נכשל בבדיקת סמים

8.2.2011 / 7:32

השחקן מושעה מכל פעילות באירופה, גם המנהלת והאיגוד צפויים להודיע על השעייתו. בקבוצה מתלבטים כיצד לפעול

שחקנה של ברק נתניה טוני יאנגר נתפס בבדיקת סמים שנערכה לו במשחק היורוצ'אלנג' הראשון של העונה מול ליאז' הבלגית. בנתניה קיבלו את ההודעה בימים האחרונים, והשחקן מושעה מכל פעילות במסגרת האירופית, כאשר גם מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל צפויים להודיע על השעייתו של השחקן בימים הקרובים.

המשחק נערך יומיים לאחר הגעתו של יאנגר לנתניה, ועל פי מקורביו, החומר שנתפס נלקח לפני שחתם בקבוצה. בנוסף אשרת העבודה הזמנית של יאנגר בנתניה פגה, ולכן לא שיחק בחצי גמר הגביע אמש (שני), ובקבוצה מתלבטים בשלב זה מה לעשות עם השחקן.

יאנגר (30, 1.98), החל את הקריירה בישראל בליגה הלאומית במכבי קרית ביאליק, והגיע לראשונה לליגת העל למכבי ראשון לציון בסיום עונת 2004/5, אחרי שעבר אליה מקרית אתא. יאנגר המשיך לעוד שנתיים בקרית אתא לפני שהגיע לראשונה לברק נתניה בעונת 2007/8, ופספס עמה את העלייה. בעונה לאחר מכן שיחק בליגה ההונגרית וחזר לקבוצה בעונה שעברה בליגת העל ורשם 4.2 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה חתם בקבוצה כשבמקביל נעשים מאמצים על מנת לאזרח את השחקן, שנשוי לישראלית. יאנגר רשם עד כה 6.2 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully