וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי סלואן נשאר ביוטה, מופתעים?

המאמן בן ה-68 אישר בלקוניות כי האריך את חוזהו וימשיך לעונה ה-24 בתפקיד: "הגישו לי חוזה וחתמתי, זה לא ביג דיל עבורי"

הידיעה הקרובה לא הולכת להפתיע אנשים רבים, ובכל זאת כיף גדול לקרוא הלילה (בין שני לשלישי) על כך שג'רי סלואן ימשיך בשורות יוטה ג'אז גם בעונה הבאה. בשנים האחרונות ניהל המאמן הוותיק (68) שיחות קבועות משפחת מילר שמחזיקה בבעלות הקבוצה, ובדרך כלל האריך את חוזהו על בסיס שנתי. הלילה, שעות ספורות לפני המפגש עם סקרמנטו (05:00, ספורט 5) בשקט בשקט, הודיע סלואן על החלטתו.

טוב, נו, לא ממש הודיע, ומסתבר שגם לא ממש מדובר בחדשות של הרגע האחרון. הנה דבריו: "כבר חתמתי על חוזה לשנה הבאה", אמר המאמן הנהדר. "זה קרה, בערך, ביום הראשון של 2011, אני לא זוכר באיזה תאריך זה היה. זה מעולם לא מפריע לי. ההנהלה הגישה לי חוזה, וחתמתי עליו. אני לא צריך לצאת בהכרזות, זה לא ביג דיל עבורי. כל אחד מהצדדים יכול ללכת לשני הכיוונים, אני כאן מספיק זמן ואם ההנהלה תרצה להיפטר ממני, הם יעשו את זה".

סלואן לקח את מושכות האימון של יוטה באמצע עונת 88/89, והפך למאמן המתמיד ביותר בספורט האמריקאי נכון להיום, עם 23 עונות רצופות בג'אז. מאזנו הנוכחי עומד על 681:1126, מה שהופך אותו למאמן היחיד בתולדות הליגה שרשם למעלה מאלף נצחונות באותה קבוצה. ב-2009 נכנס סלואן להיכל התהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully