וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האומות נפתח

דבלין מארחת את הטורניר המסורתי ואנחנו עם המשחק בין אירלנד ו-ווילס. כל הנתונים שאתם צריכים להימור כבר בפנים

הליגות האירופאיות מפנות הבמה באמצע השבוע לטובת משחקי הנבחרות, שמקיימות משחקי הכנה לקראת המשך קמפיין מוקדמות יורו 2012. ביום שלישי ייפתח בדבלין גביע האומות המסורתי בהשתתפות אירלנד, ווילס, צפון אירלנד וסקוטלנד ואנחנו מתמקדים במפגש בין המארחים של ג'ובאני טראפטוני לוולשים עם גארי ספיד על הקווים. בואו להתכונן יחד איתנו למשחק עם כל הנתונים הדרושים להימור.

משחקים מספר 22-24: אירלנד - ווילס

* סטטיסטיקה כללית:

שתי השכנות נפגשות למשחק ראשון מאז נובמבר 2007 (2:2). הפעם האחרונה שווילס גברה על אירלנד הייתה בפברואר 1992 (0:1). אירלנד, שתשחק ללא רובי קין הפצוע, מדורגת במקום השלישי בבית ב' עם שבע נקודות מארבעה משחקים. אלא שהאירים הפסידו בשני משחקי הבית האחרונים שלהם מול נורבגיה (ידידות) ורוסיה (קמפיין המוקדמות). ווילס, עם המאמן החדש גארי ספיד על הקווים, אחרונה בבית ז' אחרי שלושה הפסדים משלושה משחקים. מאז חודש נובמבר 2009, הוולשים ניצחו במשחק רשמי רק את לוקסמבורג החלשה (ידידות).

כמות שערים:

אירלנד הבקיעה שבעה שערים בארבעת המשחקים בקמפיין ולזכותה לפחות שער אחד בכל משחק. הוולשים במאזן 6:1 בקמפיין. ארון ראמזי המצוין פצוע ולא ישחק, אבל בחוד ההתקפה של ספיד יפתח אנדי קינג, שכבש העונה 12 שערים במדי לסטר סיטי.

* ההימורים שלנו:

אירלנד - ווילס 1, היחס: 1.55
אירלנד - ווילס (1+) 1, היחס: 2.40
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully