וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אני מאמין מאוד בנבחרת שלנו"

7.2.2011 / 19:22

קשר מכבי ת"א ערך עם חבריו לנבחרת אימון בכורה לקראת סרביה. אלמוג כהן: "מקווה שנצבור ביטחון למשחקים החשובים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה הערב (שני) בבלומפילד את אימון הבכורה שלה לקראת משחק האימון מול סרביה ביום רביעי. 80 אוהדים הגיעו לתמוך בנבחרת, בשורותיה ערכו כל השחקנים אימון מלא למעט אליניב ברדה. חלוץ גנק הבלגית נחת סמוך לאימון הערב, ורק מחר יצטרף לחבריו באימונים. הלגיונרים דודו אוואט ובירם כיאל הגיעו לבלומפילד ישירות משדה התעופה.

לפני פתיחת האימון עלה לכר הדשא לואיס פרננדז ותרגל בעיטות לשער יחד עם עוזריו. מאוחר יותר תיסע הנבחרת לארוחת גיבוש בפיקוחו של תזונאי הנבחרת, כאשר מחר ייערך אימון סגור לנבחרת הדר יוסף ולאחר מכן אימון הערב המסכם לקראת המשחק.

"ברור שהסיכויים שלנו לעלות ליורו לא גבוהים אבל אני מאמין מאוד בנבחרת שלנו", אמר קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו. "יש לנו משחק חשוב נגד סרביה, משחק הכנה לקראת שני המשחקים מול גיאורגיה ולטביה בחודש מרץ. ברור לנו שאנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים הללו כדי להישאר בתמונה ואני מקווה שנעשה את זה".

אלמוג כהן הוסיף: "האווירה טובה, רואים שיש חיוכים אבל רק אחרי משחקים אפשר לחייך. המשחק נגד סרביה משחק חשוב, אני מקווה שיהיה משחק טוב ונצבור ביטחון לקראת המשחקים החשובים יותר".

בירם כיאל: "ביום רביעי זה המשחק האחרון לקראת שני המשחקים במרץ. זו הכנה טובה, אנחנו באים לרענן את הדברים שלואיס ירצה מאיתנו כדי שנהיה מוכנים לחודש מרץ. אני אישית מאמין שכן אפשר לעשות את זה, יש לנו נבחרת מאוד מוכשרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully