וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת מתכוננת לסרביה, ברדה יתאמן רק מחר

7.2.2011 / 11:19

הליגיונרים שזומנו ינחתו במהלך היום ויתאמנו בערב בבלומפילד. דמארי בסגל למרות הפציעה. ברדה: "תמיד כיף לחזור לארץ"

נבחרת ישראל בכדורגל תתכנס היום (שני) בבית מלון באזור מרכז ותערוך הערב את אימון הבכורה שלה בבלומפילד לקראת המשחק מול סרביה מחרתיים. לסגל הנבחרת זומנו בסך הכל שמונה ליגיונרים, בהם רמי גרשון, טל בן חיים, אלמוג כהן, תמיר כהן, ביבראס נאתכו, בירם כיאל, דודו אוואט ואליניב ברדה. פרט לשלושת האחרונים, כולם יגיעו בצהריים להתכנסות. כיאל ואוואט הודיעו כי יגיעו אחר הצהריים ישירות לאימון. לגבי אליניב ברדה, החלוץ שיחק אתמול 90 דקות במדי גנק מול קלאב ברוז' ( 0:1 לגנק) והוא אמור לנחות חצי שעה לאחר פתיחת האימון. אם יספיק להגיע לסוף האימון, הוא יערוך ריצה קלה ורק מחר יקיים אימון מלא. יואב זיו, דדי בן דיין, גילי ורמוט, ערן זהבי, מאור בוזגלו ובן שהר יערכו הערב אימון קל מאחר ונטלו חלק בדרבי אתמול.

"תמיד כיף להגיע חזרה לישראל ולשחק במדי הנבחרת. מבחינתי, אגיע לעשות את המקסימום כדי שנשיג את המטרות שלנו", אמר ברדה לוואלה! ספורט עוד לפני ההגעה לישראל. על הניצחון אמש מול ברוז' אמר: "היה לנו משחק טוב מול קבוצה שהשיגה שישה ניצחונות ברצף והפער צומצם לשלוש נקודות. באופן אישי עבדתי קשה אתמול, הם ספגו שני אדומים מתוך ארבעה צהובים וכל העבירות נעשו עליי. אנחנו מתכוננים למשחק חוץ קשה מול סטנדרט ליאז' ביום ראשון".

החלוץ עומר דמארי, שעוד לפני הדרבי של פתח תקוה התגלה כי הוא סובל מבקע כשנבדק במסגרת הקבוצה, התבקש להגיע כרגיל לאימוני הנבחרת ויעבור טיפולים. הפציעה שלו לא תאפשר לו לשחק מול סרביה, אבל השחקן יהיה נוכח בהתכנסות במלון ויהיה במעקב של הצוות הרפואי. לכן, לא יוזמן במקומו שחקן אחר.

ורמוט: "אם ננצח את לטביה וגאורגיה, יש סיכוי להגיע ליורו"

"רמתה של נבחרת סרביה בכדורגל היא גבוהה", אמר הבוקר גילי ורמוט לאתר ההתאחדות לכדורגל. "זו נבחרת ששחקניה מוכרים באירופה ואשר שיחקה בקיץ האחרון באליפות העולם בדרום אפריקה. חשוב לנבחרת לשחק נגד יריבה טובה, כדי שהשחקנים יתמודדו עם משחק מקצועי ויצברו ניסיון לקראת המשחקים נגד נבחרות התקפיות, שיקשו עלינו. כשנבחרת גדולה באה לישראל, האווירה תחרותית ומהווה מעין המשכיות להכנות לקראת המשחקים במסגרת קמפיין היורו".

לגבי המשך דרכה של הנבחרת בבית אמר ורמוט: "לכולנו ברור שיש לנו סיכוי להיאבק על הכרטיס ליורו באוקראינה ופולין אם ננצח את לטביה וגאורגיה בבלומפילד. המשחקים יערכו בסוף מרץ בתוך שלושה ימים, מה שמחייב חשיבה והיערכות שונה. זה יאפשר למאמן שלנו לתרגל את השחקנים ולחבר אותם להרכבים ולמערכים שונים על כר הדשא, תוך שינויי שיטה בהתאם למהלכי המשחק ואופיו. נבחרת סרביה היא קבוצה המשחקת כדורגל חזק ומהיר, שחקניה בעלי כושר גופני מצוין והם מגיעים למצבים מגוונים ברחבה דרך האגפים ומרכז המגרש. עבור המאמן והצוות מהווה המשחק נגד הסרבים מודל לרגע האמת, עם הדגמת תרחישים הצפויים בצד ההתקפי, בהגנה, בשינויי קצב המשחק ובסגירה מאחור. זאת מפני שסרביה אמורה לזמן לנבחרת ישראל פעילות אינטנסיבית והתנסות הגנתית והתקפית".

על העובדה שהמשחק מול סרביה יתקיים בבלומפילד אמר ורמוט: "האוהדים אוהבים את בלומפילד, בו הם מרגישים קרובים לכר הדשא ומעורבים במשחק. השחקנים, מצידם, רוצים לשחק בבלומפילד - שם האינטראקציה עם הקהל תורמת רבות לשחקנים. באצטדיון היפואי העידוד והדחיפה של האוהדים ניכרים טוב יותר על המגרש וזה חשוב מאוד לשחקנים. אצל נבחרות מסוימות בעולם מקובל לשחק משחקים חשובים באצטדיוני כדורגל קטנים וביתיים יותר. אני מאמין במגרש הזה ובטוח שכבר במשחק נגד נבחרת סרביה הוא יהיה מלא באנרגיות חיוביות כפתיחה לזכייה בשש נקודות במפגשים מול לטביה וגאורגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully