וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטאר מקרייב על סף סיכום בקריליה סובייטוב הרוסית

חלוץ מ.ס. אשדוד הרשים את הקבוצה הרוסית וצפוי להצטרף לשורותיה בזמן הקרוב. קפילוטו ממתין לשחרור ועשוי לחתום

עסקת העברתו של החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב ממ.ס.אשדוד לקריליה סובייטוב הרוסית נמצאת על סף סגירה ונראה שעוד הלילה (שני) יסתיים המשא ומתן בין המועדונים בהצלחה, ומקרייב יעשה את דרכו לליגה הרוסית. כזכור, החלוץ המריא ביום חמישי שעבר לאנטליה שבטורקיה למספר ימי מבחנים והתרשמות במחנה האימון של סובייטוב והותיר רושם חיובי על ראשי הקבוצה. ב-48 השעות האחרונות הואצו המגעים בין הבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן לבין ראשי המועדון הרוסי ונותרו רק עוד מספר סעיפים לסגור בכדי להוציא את עסקת המכירה לפועל.

השבוע החתימה אשדוד את החלוץ הבלגי ממוצא קונגולזי כריסטופר בומבלה (19), אולם נראה שעם עזיבתו של מקרייב יחפשו בצוות המקצועי של הקבוצה חלוץ נוסף לחיזוק החלק הקדמי. ביממה הקרובה יתברר גם האם עידן שריקי את הקבוצה או יסיים בה את העונה. ביממה האחרונה הגבירו הפועל באר שבע ובני יהודה את המאמצים לצרף את החלוץ, אך בשלב זה עדיין לא נסגרה עסקה עם אף אחת מהן. כפי שפורסם בעבר, גם הפועל תל אביב העבירה לאשדוד מסרים כי היא מעוניינת בשריקי כמחליף פוטנציאלי לאיתי שכטר שגמר את העונה.

בצוות המקצועי רוצים לחזק את הסגל עם עוד בלם ישראלי כאשר השם החם ביותר על הפרק הוא ניסו קפילוטו, שממתין לקבל שחרור ממכבי תל אביב. קפילוטו יקבל ככל הנראה הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה והדרך שלו לאשדוד נראית סלולה, בעיקר בשל המלצתו של איציק עובדיה שאימן אותו בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully