וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן פוטר מוולפסבורג

האנגלי, שהשיג 23 נקודות ב-21 משחקים בגרמניה, סיים את תפקידו במועדון. "איבדנו את האמונה בו", אמר המנהל המקצועי

סטיב מקלארן פוטר היום (שני) מוולפסבורג. יומיים בלבד אחרי ההפסד 1:0 להאנובר הוחלט להיפטר מהמנג'ר האנגלי, שהיה הראשון מהמדינה שלו שמאמן בהיסטוריה של הבונדסליגה. מקלארן הצטרף לזאבים בקיץ לאחר שאימן בטוונטה וזכה איתה באליפות אשתקד. עוזרו של מקלארן, פייר ליטבארסקי, ימלא את מקומו באופן זמני. מקלארן עצמו אמר: "דייטר הנס קרא לי אליו ואמר לי שזה לא ימשיך".

מקלארן עמד על הקווים בוולפסבורג ב-21 משחקי ליגה, בהם השיגה הקבוצה 23 נקודות בלבד ורחוקה כעת נקודה אחת מהקו האדום. מקלארן, בן ה-49, התחיל את קריירת האימון כעוזרו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד בין 1999-2001, לאחר מכן אימן את מידלסבורו במשך חמש עונות ואת נבחרת אנגליה בין 2006/7. לאחר כישלון בנבחרת שלושת האריות, המשיך לשתי עונות בטוונטה לאחריהן חתם בוולפסבורג בקיץ.

"לא היינו משוכנעים שאנחנו יכולים לשמור על שיתוף פעולה פורה עם מקלארן עד סוף העונה", אמר המנהל הספורטיבי של הסאקסונים דייטר הנס, "ניסינו להמשיך לעבוד ביחד עד היום האחרון, אבל לצערנו איבדנו את האמונה שהחיבור בינינו יצליח. אחרי התוצאות השליליות האחרונות, ועדיין תחת הרושם שהותיר בנו הסיבוב הראשון החלש, אסור לנו להפחית מחומרת המצב שלנו בטבלה. עם נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום אנחנו במצב חירום. אנחנו חייבים להגדיל את המרחק שלנו מהקו האדום".

חאבייר גארסיה סאנז, יו"ר הדירקטוריון של הזאבים, אמר: "לא נותרה לנו שום ברירה. כמובן שכולנו רוצים לראות המשכיות, במיוחד בעמדת המאמן. לכן חיכינו הרבה זמן עד שקיבלנו את ההחלטה הזאת. ההנהלה פשוט לא מאמינה שאפשר שהקבוצה תחת מקלארן יכולה להשתפר".

זו לא הצרה היחידה שיש בוולפסבורג, כשאתמול ספג קשר הקבוצה, דייגו, קנס בסך 100 אלף יורו והשעיה ממשחק אחד מהנהלת המועדון. הברזילאי הפר את הוראתו של מקלארן במשחק ההפסד 1:0 להאנובר בשבת, כאשר סירב לתת לפטריק הלמס לבעוט פנדל והתעקש לבצע אותו בעצמו, אף על פי שהאנגלי הורה על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully