וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישבאץ': "אני אופטימי, ננצח בתל אביב"

נבחרת סרביה מגיעה לישראל לקראת משחק הידידות, בלם ולנסיין מתרגש מהבכורה המחודשת שלו וחושב רק על ניצחון

ביום רביעי תערוך נבחרת ישראל משחק ידידות עם נבחרת סרביה, שהמריאה היום (שני) ותנחת הערב. 11 שחקנים המשחקים בסרביה יגיעו הערב, כאמור, בעוד הליגיונרים של הנבחרת הסרבית יגיעו בזמנים שונים לישראל, מאותן מדינות בהן הם משחקים. כזכור, מלבד משחק הנבחרות הבוגרות, הרי שגם הנבחרות הצעירות של שתי המדינות תתעמתנה ביניהן.

הנבחרת הסרבית הבוגרת תחסר את כוכביה הגדולים, דיאן סטאנקוביץ' מאינטר, נמניה וידיץ' ממנצ'סטר יונייטד וחלוץ בירמינגהאם ניקולה זיגיץ', שכבר פגש ישראלי אחר, אברהם גרנט, ביום ראשון כשכבש שער ניצחון נגד ווסטהאם. לעומתם, מילוש קראסיץ' יגיע לארץ ואוהדי הכדורגל יוכלו ליהנות מביצועיו של קשר יובנטוס.

גם בלם צ'לסי ברנסילאב איבנוביץ', חלוץ אולימפיאקוס מרקו פנטאליץ', בלם בורוסיה דורטמונד נוון סובוטיץ', אלכסנדר קולארוב ממנצ'סטר סיטי וחלוץ אייאקס מיראלם סולימאני יגיעו לישראל ויהיו בסגל של ולדימיר פטרוביץ', שלקח את מושכות הנבחרת מרדומיר אנטיץ'.

מילאן בישבאץ', שחקנה של ולנסיין שקיבל זימון מחודש ואמור למלא במשחק את מקומו של וידיץ', מתרגש לקראת המשחק: "אני מאוד מאושר לחזור לנבחרת. ניסיתי לשחק טוב יותר בצרפת כדי לקבל זימון לנבחרת, והוא הגיע לבסוף. אני אופטימי, אנחנו מגיעים לתל אביב כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully