וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא ידוע האם קוביצה יחזור לפורמולה 1

הניתוח של הנהג הפולני ארך 7 שעות ונערך על ידי 7 רופאים, עלול להיעדר לפחות כשנה ולא ברור האם יוכל לשוב להתחרות

נהג הפורמולה 1 רוברט קוביצה, שנפצע קשה בתאונה במירוץ ראלי, מחלים מהפגיעה, ומנתחו של הנהג עדיין לא יודע האם יוכל לחזור לכשירות מלאה ולמירוצי סבב פורמולה 1. הניתוח של קוביצה אמש ארך לא פחות משבע שעות ונערך על ידי לא פחות משבעה רופאים שהתחלקו לקבוצות כדי לטפל בשבריו הרבים.

תקופת ההחלמה המשוערת של הפציעה הקשה ביד נאמדת בכשנה ורק בימים הקרובים יתברר האם הניתוח עבר בהצלחה. בכל זאת, לרופאים הייתה בשורה טובה לגבי הניתוח. "היד שלו חמה, וזה אומר שהניתוח הצליח", אמר הרופא מריו איגור רוסלו מבית החולים סנטה קורונה ליד גנואה, שהוסיף: "עם זאת, אנחנו צריכים לפחות שישה ימים על מנת לקבוע האם זרימת הדם באזור תקינה".

כזכור, הנהג נפצע אתמול במהלך מירוץ ראלי בו השתתף. באישור קבוצתו, הצטרף הפולני בן ה-26 למירוץ 'רונדה די אנדורה' סמוך לעיר גנואה, אליו נרשם עם סקודה פאביה בקטגורית הסופר 2000 הבכירה. התאונה ארעה בשלב מוקדם מאוד במירוץ, כבר בסטייג' הראשון כחמישה ק"מ מהזינוק כשהפולני סטה מנתיבו במהירות גבוהה והתנגש בחומה של כנסייה.

על פי אתרי הספורט המוטורי ברחבי העולם, סבל קוביצה משברים רבים ופציעות פנימיות. מדיווח של 'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי עולה כי הוא שבר את שתי רגליו, מפרק הירך וכן סובל מפציעה קשה בידו שעלולה להותירה נכה. יש לציין כי קוביצה נפצע בעבר באותה היד ותהליך האיחוי כלל השתלת ברגי טיטניום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully