וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וליו סזאר: "מילאן צריכה לחשוש מאיתנו"

שחקני אינטר צברו ביטחון בזכות ה-3:5 על רומא, ואחרי שצימקו את הפער מהרוסונרי הם חזרו לדבר על התואר

שוערה של אינטר ז'וליו סזאר ראה אמנם שלושה כדורים שחדרו לשער שלו במשחק נגד רומא אתמול (ראשון) אבל זכר כמו כולם את התוצאה הסופית, 3:5 גדול לנרהזורי, שטיפסו למקום השלישי. כעת אינטר רחוקה רק בחמש נקודות מהמוליכה והיריבה העירונית מילאן, שאיבדה נקודות בתיקו 1:1 בגנואה.

סזאר המאושר התייחס בסיום המשחק ליכולת של קבוצתו מאז עזיבתו של רפא בניטז והעתו של לאונרדו. "שלחנו מסר לכל הקבוצות שמקדימות אותנו. עכשיו אנחנו יכולים להתמודד איתן על התואר. ברמה האישית אני מאוד מרוצה מהמשחק שלי ומההצלות שהיו לי במחצית הראשונה", אמר סזאר והוסיף: "כל כך הרבה דברים השתנו בתקופה של חודש, והדבר החשוב ביותר הוא שאנחנו יודעים לנצל מעידות של היריבות שלנו, מזה מילאן צריכה לחשוש".

מאמנה של אינטר לאונרדו התייחס בסיום המשחק למאבק על התואר ואמר: "זה הולך להיות צמוד. כל הקבוצות קרובות אחת לשניה ויש לא מעט הפתעות. הערב אנחנו סיבכנו את עצמנו וספגנו שערים מיותרים. בסך הכל, אני רק יכול להחמיא לשחקנים שלי ולשבח אותם על המאמצים שלהם".

מאמן רומא קלאודיו ראניירי שיבח בסיומו של המשחק את שני הצדדים, והחמיא לשחקניו שהצליחו להיאבק עד לדקה האחרונה למרות חסרון מספרי בעקבות הרחקתו של ניקולס בורדיסו. "היו לנו רגעים קשים מאוד במשחק הזה, אבל השחקנים שלי הצליחו להשיב מלחמה גם בחסרון מספרי. יהיה קשה מאוד להיאבק על התואר, אבל יש לנו עדיין סיכוי ולא נוותר", אמר ראניירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully