וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "מעולם לא הרגשתי שיש לי קוף על הגב"

הקוורטרבק של הפאקרס הוליך את הקבוצה לאליפות ונכנס לנעליו של פארב. מקארתי: "שמחים להחזיר את הגביע הביתה"

ניצחון 25:31 על פיטסבורג סטילרס בסופרבול ה-45, העניק הלילה (בין ראשון לשני) את אליפות ה-NFL לגרין ביי פאקרס, תואר ראשון לקבוצה הקטנה מוויסקונסין אחרי 14 שנה.

"זה יום גדול לארגון ואנחנו שמחים להחזיר את הגביע הביתה, במיוחד עבור אנשים שנמצאים כאן כבר שנים ארוכות", אמר המאמן מייק מקארתי, "זה רגע של גאווה גדולה ובאמת שאין לי מספיק מילים להגיד את קבוצת הפוטבול הזו".

הכוכב והווינר הגדול של הלילה הזה היה ארון רוג'רס, שמסר לשלושה טאצ'דאונים ונבחר ל-MVP. הקוורטרבק סיים ערב מרגש שכלל 24 מסירות מדויקות מ-39 ניסיונות ל-304 יארד, ואמר בסיום: "יש כאן חבורה נהדרת של גברים. יש לקבוצה הזו אופי. עברנו הרבה ביחד וזה פשוט נהדר לחלוק איתם רגע כזה".

רוג'רס, שהיה הבחירה הראשונה של הפאקרס בדראפט 2005, שימש בתחילה כמחליפו של ברט פארב האגדי שהוליך את הקבוצה לאותה אליפות ב-1997, ואמר הלילה: "מעולם לא הרגשתי שיש לי קוף על הגב. כבר ב-2005 אמרתי לטד תומפסון שהוא לא יצטער על הבחירה בי וב-2008 אמרתי לו שאני הולך להחזיר לו על ההזמדונת שניתנה לי להיות הקוורטבק הפותח".

הפאקרס סבלו לכל אורך העונה ממספר לא קטן של פציעות והלילה חסרו גם את הקורנרבק צ'ארלס וודסון ואת הרסיבר המנוסה דונלד דרייבר. האחרון חיבק את הגביע בסיום ואמר: "החבר'ה עשו מאמץ. אלו האנשים שאתה צריך שיהיו איתך, כאלו שאתה יודע שמסוגלים לעשות את העבודה. הם אמרו שהם הולכים לנצח את זה בשבילי והם עשו את זה. אני גאה בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully