וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "כרגע אנחנו לא מוכנים לאליפות"

קשר מכבי ת"א התאכזב מהיכולת של הקבוצה בדרבי. שחקן אחר: "היתרון היחיד של הפועל עלינו הוא שהיא יותר מאומנת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב קיבלו את תוצאת התיקו 1:1 בדרבי אמש (שבת) נגד הפועל תל אביב ברגשות מעורבים. מצד אחד בצד הצהוב שמחו על כך שהקבוצה חזרה מפיגור והראתה נחישות רבה ואגרסיביות, אבל מצד שני התחושה הייתה של מעט מעט אכזבה מכך שהקבוצה לא הצליחה לנצל את חסרונם של שחקנים כמו דגלאס דה סילבה ואיתי שכטר ואת זה של המאמן מן העבר השני אלי גוטמן, כדי לנצח ובסיום מכבי רשמה דרבי ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון.

בקרית שלום יטפלו היום במסדר חולים לא קטן לאחר שמספר שחקנים סיימו את המשחק עם פציעות כאלו ואחרות. דימיטאר רנגלוב, שכבש את שער השוויון לזכות הצהובים, סיים את המשחק עם מתיחה בשריר הירך האחורי והיום תתברר חומרת הפציעה.

החלוץ אלירן עטר, שספג מכה בראשו בעת התנגשות עם וינסנט אניימה במהלך המחצית הראשונה, חש סחרחורת קלה בזמן הפסקת המשחק והוחלף בדקה ה-62 על ידי רוברטו קולאוטי. גם צמד המגנים נפגעו אמש: יואב זיו שספג מרפק בחזהו וקלמי סבן, שקיבל מכה חזקה באזור הגב התחתון ונאלץ לנטוש את המשחק בדקה ה-85.

"בגלל המאמץ הקבוצתי, התיקו הוא כמו ניצחון"

"ברור שאני מאוכזב מהתוצאה. אם היה משחק שבו יכולנו לנצח את הפועל זה היה המשחק הזה", אמר האריס מדוניאנין, שנשאל אם הוא מאוכזב מהתיקו, "לא היינו מספיק סבלניים, רצינו לעשות הכל מהר וכשהם לחצו אותנו איבדנו מיידית את הכדור. אבל התיקו הזה היה אחרי מאמץ קבוצתי, אז בשבילנו זה כמו ניצחון", הוסיף הקשר.

מדוניאנין הדגיש את תחושת הפספוס והוסיף: "אם רק היינו יותר רגועים עם הכדור, אם היינו מזהים את השחקנים החופשיים, כי היו לנו התקפות עם שחקנים חופשיים. ממרכז השדה קדימה הפועל זו קבוצה טובה, אבל ההגנה שלהם בהחלט הייתה פגיעה וזו הייתה הזדמנות עבורנו".

הבוסני שלא הבריק אמש על המגרש, לא התבייש בסיום למתוח ביקורת על צורת המשחק של כמה מחבריו: "אנחנו באמת חושבים ממשחק למשחק. אתמול שיחקנו נגד הפועל, המשחק הבא הוא נגד הפועל רמת גן וזהו. אנחנו לא מדברים על לקחת אליפות כרגע כי אנחנו פשוט עדיין לא מוכנים לכך. ראיתם אתמול שלפעמים לא הצלחנו להעביר שתיים-שלוש מסירות מאחד לשני ולא היינו סבלניים מספיק".

"אם היינו משחקים אחד עם השני יכולנו להבקיע"

מדוניאנין התייחס לשינוי החיובי שהציגה הקבוצה עם תחילת המחצית השנייה: "מוטי אמר לנו שהמשחק לא נגמר. היו לנו מספר הזדמנויות בחצי הראשון ואם היינו משחקים אחד עם השני יכולנו להבקיע, עם ההזדמנויות של רנגלוב ועטר. במחצית השנייה עלינו עם אמונה שנוכל להשיג את השוויון ואני חושב שאחרי שזה קרה יכולנו לפגוע בהם ולהשיג גם את השער השני. לצערי כלום לא קרה.

"אני לא יודע אם המשחק הזה יוציא אותנו לדרך חדשה", הוסיף הקשר, "יש עוד הרבה משחקים וזה לא חשוב אם זה המשחק הזה או משחקים אחרים - אנחנו צריכים לנצח כל משחק. לא ניצחנו את הפועל שלוש שנים, כך שאני מאוד מאוכזב. אני לא יודע מה האחרים חושבים, אני באופן אישי מאוד מאוכזב".

שחקן נוסף בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מגיעים לכמה מצבים של שלושה על שניים, או שלושה נגד שחקן הגנה אחד, ולא מוסרים אחד לשני. הפועל בתקופה בינונית מאוד והיתרון היחיד שלה עלינו זה שהיא קבוצה מאומנת יותר בשלב הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully