וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו ידוע מראש

האם יש סיכוי שמכבי תל אביב תספוג עקיצה ממכבי אשדוד דווקא על רקע ההצגות הגדולות שלה ביורוליג ובליגה? אנחנו כאן כדי לענות על כל התשובות לפני משחק חצי הגמר

משחקים 73-78: מכבי תל אביב - מכבי אשדוד

מצב הקבוצות:

מכבי תל אביב פשוט בלתי עצירה, וזה לא ממש משנה באיזה מפעל היא משחקת. אחרי התצוגות הגדולות נגד רומא ולובליאנה, וגם עם כל מה שהיא עושה בליגה, כעת היא פוגשת את אשדוד, שמופיעה לראשונה במעמד חצי גמר הגביע ומחפשת לעשות היסטוריה ולעורר גם מעט היסטריה אצל הצהובים, אם אפשר.

73: מכבי תל אביב - מכבי אשדוד (21+):

באמת שקשה לדעת כמה הפרש ייגמר המשחק הזה, אבל עושה רושם שבניגוד למשחקים האחרונים של הצהובים, זה לא יוכרע בהפרש גדול מדי. לכן אנחנו הולכים על ניצחון של מכבי, אבל בהפרש שהוא קטן מ-21 הפרש. ההימור: 2 (1.80)

74: מכבי תל אביב - מכבי אשדוד (23+):

בהמשך להימור הקודם, כמובן שזה ייגמר בפחות מ-23 הפרש. ההימור: 2 (1.90)

75: אנדר/אובר נקודות (165):

אם זה היה תלוי רק במכבי תל אביב, היינו הולכים על אובר, אבל לא ברור עד כמה אשדוד תהיה מדויקת בנסיונות שלה לקלוע, כשלהערכתנו זה ייגמר בפחות מ-165 נקודות. משהו כמו 70:85 למשל, קניתם?

76: אנדר/אובר שלשות (15):

האם הידית של דייויד בלו וגיא פניני תעבוד בשני? שאלה חשובה, אבל גם בלעדיה למכבי תל אביב יש משחק פנים מצוין ולכן סביר להניח שדווקא נראה פחות שלשות. ההימור: 1 (1.80)

77: גיא פניני (1+) - מאיר טפירו:

השאלה הזו תלויה לא מעט בדקות המשחק שיחליט דייויד בלאט לתת לגיא פניני לשחק. מאיר טפירו כל כך נואש לזכות בתואר, ובכל מקרה הוא יעלה לשחק עם הרעב הגדול שמאפיין אותו, ולכן אנחנו הולכים עליו. ההימור: 2 (1.85)

78: אנדר/אובר נקודות (14) שחורציאניטיס:

תהיו בטוחים שסופו יגיע לעבודה ואפשר לסמוך על זה שהוא יהיה אחד הקלעים המובילים בשני נגד מכבי אשדוד. ההימור: 2 (1.75)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully