וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לכריסטיאנו רונאלדו, ריאל ניצחה 1:4 את סוסיאדד

הפורטוגלי חזר לכבוש עם צמד, קאקה פתח ואדבאיור קינח עם שער ליגה ראשון. הפער מברצלונה צומק לשבע. ניצחון לוולנסיה

ארבעה משחקים כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח למצוא את הרשת, והתסכול שלו רק הלך וגבר כשלאונל מסי הבקיע שלושער מול אתלטיקו מדריד וחלף על פני במרוץ למלכות השערים. הערב (ראשון) יום לאחר שחגג את יום הולדתו ה-26, רונאלדו ענה עם צמד נפלא ב-1:4 של ריאל מדריד על ריאל סוסיאדד, והשתווה ליריבו הארגנטינאי עם 24 שערים. לעומת הדו קרב בין שני הכוכבים, אצל הקבוצות ברצלונה עדיין מחזיקה ביתרון מבטיח של שבע נקודות בפסגה.

תשע דקות בלבד החזיקה סוסיאדד מעמד, כשהרחקה רעה של גורקו אלוסטונדו הסתיימה בשער טיפוסי של קאקה - השני שלו העונה בליגה. בדקה ה-21 קאקה החליף מסירות עם רונאלדו, שהעביר לרגל שמאל ומ-18 מטרים בעט שטוח פנימה. מיד לאחר מכן הפנומן הפורטוגלי להטט עם הקפצת כדור על הגב, ובדקה ה-42 חזר להיות רציני ונגח בעוצמה לרשת אחרי קרן שהגביה מסוט אוזיל. בתווך רשם איקר קסיאס שתי הצלות גדולות שהשאירו את הקבוצה הבאסקית על האפס.

צ'אבי אלונסו, שאירח למעשה את קבוצת נעוריו, המשיך לנהל את המשחק במרכז המגרש יחד עם קאקה המצוין, שבדקה ה-52 שוב הפעיל את רונאלדו שסובב כדור נהדר וכמעט סידר לעצמו שלושער. בדקה ה-72 שוב קסיאס נדרש לעצור כדור שם ראול טאמודו, אבל הריבאונד פגע באלברו ארבלואה חסר המזל וחדר פנימה כדי לסדר לסוסיאדד שער מצמק. עמנואל אדבאיור, שקיבל את ההזדמנות בהרכב מז'וזה מוריניו, התעורר לקראת הסיום ואחרי החמצה אחת מצא את הרשת בדקה ה-89 וחגג שער בכורה בליגה אחרי שעשה זאת בגביע לפני כן. ריאל יכולה להיות מעודדת מהיכולת ההתקפית שלה. זו הדהירה של ברצלונה שתמשיך להטריד אותה.

ולנסיה נעצרה בשבוע שעבר, לאחר שסיימה בתיקו 1:1 מול ראסינג סנטאנדר, וסיימה משחק ראשון אחרי חמישה ברציפות ללא ניצחון. היום, חזרו העטלפים לתלם וניצחו בלי בעיות מיוחדות 0:2 את הרקולס ושמרה על המקום הרביעי עם 44 נקודות, אחת פחות מוויאריאל השלישית ושש יותר מאתלטיק בילבאו החמישית. ולנסיה עלתה ליתרון בדקה ה-43 משער של אריץ אדוריץ לאחר בישול של רוברטו סולדאדו. בדקה ה-53 כבשו העטלפים את השני, כשהפעם היה זה טינו קוסטה בבעיטה חופשית, לו זה היה השער השני בשני המחזורים האחרונים.

נועלת הטבלה מלאגה קטעה רצף של שלושה הפסדים עם נקודה חשובה בדרבי האנדלוסי ברמון סאנצ'ז פיחואן, שם כפתה 0:0 על סביליה. ז'וליו באפטיסטה חזר למקום בו עשה את ימיו היפים, הפעם במדי מלאגה, שפספסה הזדמנות לנצח בתוספת הזמן כשנגיחה של ווליגטון נעצרה אצל אנדרס פאלופ. סביליה, מצידה, התקשתה לפצח את ההגנה המעובה של מלאגה ומיעטה לסכן את פרנססק ארנאו הוותיק, שהחליף בדקה השביעית את סרחיו אסנחו שנפצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully