וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמלה דרסה את הפועל ראשל"צ 67:103

שחקניותיו של עדן ענבר המשיכו את המומנטום מהניצחון הגדול באירופה. בנות השרון הביסו את אליצור ראשל"צ 55:81

אחרי שדרסה את גראן קנאריה במשחק הראשון של רבע גמר היורוקאפ לנשים, המשיכה אליצור רמלה להציג יכולת נהדרת גם בליגה, כשדרסה הערב (ראשון) את הפועל ראשון לציון 67:103 בחוץ. המארחות פתחו מצויין את המשחק ובעזרת משחק טוב של קלארק ירדו ביתרון 8 בסיום הרבע הראשון. אלא שאז הגיעה הריצה הנהדרת של רמלה בראשות שי דורון, שטסה ל-10:35 וירדה למחצית ביתרון מוחץ של 33:50.

ראשון עוד הצליחה לעצור מעט את הקצב של האורחות בפתיחת הרבע השלישי, אבל אז שוב נרדמו, רמלה רצה ל-12:22, עלתה ל-28 הפרש, שברה סופית את יריבתה, והמשיכה משם רק להגדיל את היתרון עד לסיום. וון הוליכה חמש קלעיות של רמלה בדאבל פיגרס עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, ווילינגהאם תרמה 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בעוד דורון מסיימת עם 14 נקודות. את הפועל ראשון לציון הוליכה וויטינגטון עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים.

גם הקבוצה השניה מראשון לציון, הלא היא אליצור נחלה הערב הפסד, כשנענעה בחוץ לבנות השרון החזקות 81:55. המארחות שלטו ללא עוררין כבר בפתיחה ועצרו את יריבתם על 25 נקודות בלבד בסיום המחצית הראשונה, בסיומה הוליכו ב-18 הפרש. ראשון לציון המשיכה ביכולת ההתקפית החלשה שלה, בנות השרון המשיכו והגדילו את היתרון, לפני שהורידו הילוך לקראת הסיום, בדרך לניצחון הקליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully