וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "מגיע לנו להישאר בליגה"

מנג'ר ווסטהאם נשמע אופטימי למרות ההפסד לבירמינגהאם והחזה למקום האחרון: "חייבים ללמוד מזה, יהיה קרב עד הסוף"

ווסטהאם ביצעה חיזוק משמעותי במיוחד בחלון ההעברות, כשצירפה את ווין ברידג', דמבה בה, גארי אוניל ורובי קין וגם ניצחה 1:3 בחוץ את בלקפול רק ביום רביעי האחרון, אלא שהיום (ראשון) חזרו הפטישים לסורם, הפסידו 1:0 בבית לבירמינגהאם בקרב תחתית וירדו למקום האחרון בפרמיירליג. ניקולה זיגיץ' הנפיל עלה מעל ווין ברידג' ונגח את השער היחיד במשחק וסידר לקבוצה של אלכס מקליש ניצחון סופר חשוב.

מנג'ר ווסטהאם, אברהם גרנט, נשמע מצוברח במיוחד בסיום ואמר: "אני מאוכזב מאוד, זו הפעם הראשונה שהפסדנו לקבוצה שנמצאת באזור שלנו בטבלה. המשחק היום היה חשוב מאוד, ויכולנו לנצח בו כבר במחצית הראשונה. במחצית השנייה לא הסתדרנו עם המצבים הנייחים שלהם ולמרבה הצער גם הפסדנו". גרנט, שקבוצתו הפסידה לבירמינגהאם לאחרונה גם בחצי גמר גביע הליגה, נשאל האם ווסטהאם לא הכינה שיעורי בית כיצד להתמודד עם זיגיץ': "הם כבשו משתי קרנות בגביע הליגה. אני ממש לא מרוצה מזה, אבל אנחנו חייבים ללמוד להתמודד עם זיגיץ'. אני חושב גם שעשינו עליהם עבירות מיותרות".

הישראלי הסתכל לעתיד והוסיף: "הדבר הכי מאכזב היום שהפסדנו במשחק על שש נקודות, אבל זה קרה ואנחנו חייבים לקחת את הדברים החיוביים מהשבועות האחרונים ולהסתכל קדימה. זה יהיה קרב עד הסוף. הסיטואציה הזו לא קלה ולא קל להפסיד שחקנים כמו מאתיו אפסון, שנפצע בדקה ה-35, אבל אנחנו חייבים לקחת נקודות ויש לנו את האיכויות לעשות את זה.

"התחלנו את העונה לא טוב, אבל התאוששנו ואני מקווה שנמשיך במגמה הזו. תמיד יש פסיכולוגיה חיובית והבאנו איתנו מומנטום חיובי מיום רביעי. אני לא חושב שהזמן אוזל לנו, מפני שיש עוד 12 משחקים ואין הבדלי נקודות משמעותיים בין הקבוצות. עשינו צעד אחד קדימה ושניים אחורה, ואנחנו חייבים ללמוד מזה, כי יהיה פה קרב עד הסוף. מגיע לנו להישאר בליגה, אבל כדי לעשות את זה אנחנו צריכים לא להפסיד במשחקים כמו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully