וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה לא עוצרת

הקבוצה של רפי כהן השלימה ניצחון שלישי בשבוע, 0:1 על מכבי באר שבע, ועלתה למקום הרביעי. בת ים - אחי נצרת 5:1

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הגיע לסיומו עם שלושה משחקים, כשבמוקד סקציה נס ציונה השלימה שבוע מוצלח במיוחד שהתחיל ב-0:2 בדרבי על ראשון לציון, המשיך בעליית שלב בגביע והסתיים ב-0:1 ביתי על מכבי באר שבע. מכבי אחי נצרת הביסה 1:5 את בת ים ואחווה עראבה הובסה במגרשה 4:0 על ידי בית"ר שמשון תל אביב.

סקציה נס ציונה - מכבי באר שבע 0:1

מיכאל קורטבה, החלוץ שהגיע מהפועל אשקלון וכבש את שער הניצחון בגביע על נתיבות (0:1), עשה זאת שוב עם שער ניצחון כבר בדקה ה-18. ההגנה של נס ציונה, שספגה העונה רק 13 שערים, שוב עשתה את ההבדל והקבוצה של רפי כהן כבר במקום הרביעי ובהחלט צריך לספור אותה לקראת המשך המאבקים על העלייה לליגת העל. באר שבע של שרון אביטן ירדה למקום ה-11המוביל לפלייאוף התחתון.

עירוני בת ים - מכבי אחי נצרת 5:1

הרצף האומלל של בת ים נמשך ועומד על שלושה חודשים ללא ניצחון ליגה. בת ים שחררה את כוכבה משה אבוטבול לרמת השרון וקיבלה תמורתו ארבעה שחקנים, אך הערב היא נראתה רע מאוד. דניאל אילמו עוד העלה את המארחים ליתרון (18), אבל ההמשך היה כולו של אחי נצרת, שעלתה למקום ה-10. אמג'ד סלימאן (21) ואלירן חודדה (27 בפנדל) הפכו לפני ההפסקה כשבת ים איבדה את עמרי כהן שהורחק. ב-10 שחקנים המארחים התפרקו. דוס סנטוס היה עם השלישי (49), חודדה השלים צמד (73) ואחמד עבד סגר כעבור שתי דקות.

אחווה עראבה - בית"ר שמשון תל אביב 4:0

כמה טוב שיש את עראבה בליגה. בית"ר שמשון הגיעה למשחק החוץ בדוחא אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון והתפרקה על נועלת הטבלה האומללה, שמתקרבת לליגה א'. מתן לוטטי (45), שרון גורמזנו (63, 90) ואודי כהן (70) כבשו לאורחים שעלו למקום התשיעי ושחזרו במדויק את התוצאה מהסיבוב הראשון. לעראבה יש נקודה אחת ושם יכולים להתחיל לארוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully