וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 3:5 גדול לאינטר על רומא

האלופה עלתה למקום השלישי אחרי ניצחון דרמטי בסן סירו, ורחוקה רק חמש נקודות ממילאן, שסיימה ב-1:1 מול גנואה

עקביות, כך מסתבר, לא ממש מאפיינת את קבוצות הצמרת בליגה האיטלקית. הנדנדה ביכולתן ובתוצאותיהן של הטוענות לכתר נמשכה גם במסגרת המחזור ה-24, כשמילאן המוליכה שמטה שתי נקודות חשובות ב-1:1 מול גנואה. נאפולי חזרה לנצח עם 0:2 על צ'זנה וצימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות, כשלאציו איכזבה עם 1:1 באולימפיקו מול קייבו. מי שמגיעה מאחור בצעדי ענק היא האלופה אינטר, שהערב (ראשון) ניצחה 3:5 את רומא במשחק נהדר והתקדמה למקום השלישי, מרחק חמש נקודות מהיריבה העירונית.

עוד לפני משחקה של אינטר, זכה קשרה הברזילאי טיאגו מוטה הפתעה מסוימת, כשזומן לראשונה לנבחרת איטליה בעקבות התאזרחותו במדינה. מלבד מוטה קיבל גם אלסנדרו מאטרי, חלוצה החדש של יובנטוס, זימון בכורה יחד עם סבסטיאן ג'ובינקו מפארמה. השוער ג'אנלואיג'י בופון חזר לסגל אחרי שנעדר מאז המונדיאל בגלל פציעה, וגם אנטוניו קסאנו בפנים.

אינטר - רומא 3:5

האלופה ידעה שיש לה אפשרות גדולה לקזז את הפער ממילאן בעוד שלוש נקודות (וכשיש לה עדיין משחק אחד חסר), כששתי הקבוצות נאבקו על הזכות להתקדם למקום השלישי וסיפקו משחק מהנה ודרמטי כקינוח למחזור רגוע. רומא ניצחה 0:1 בסיבוב הראשון משער דרמטי של מירקו ווצ'יניץ', אבל בסן סירו לא ניצחה את הנראזורי בליגה מאז אפריל 2007. הפתיחה הייתה שייכת לאינטר, כשכבר בדקה השלישית ווסלי סניידר קיבל כדור ממייקון על סף הרחבה ובעט בשמאל אל החיבורים. אלא שהיתרון החזיק מעמד 10 דקות בלבד, עד שפאביו סימפליסיו הברזילאי הקדים את מייקון וגלש כדי לדחוק פנימה כדור רוחב שהעביר מרקו קאסטי.

בדקה ה-15 ז'וליו סזאר רשם הצלה משולשת מול ז'רמי מנז ומרקו בוריילו, ומכאן זו הייתה אינטר שדהרה. בדקה ה-35 סמואל אטו לא ספר את ג'ון ארנה ריס ובעט לרשת כדור שהשוער ז'וליו סרג'יו היה חייב לעצור. אינטר ירדה מעודדת להפסקה, ובדקה ה-63 אטו השלים צמד מהנקודה הלבנה, אחרי שניקולאס בורדיסו, שחקן הנראזורי לשעבר, הכשיל את ג'אמפאולו פאציני והורחק. היתרון המספרי איפשר לטיאגו מוטה, המוזמן הטרי לנבחרת איטליה, לנגוח לרשת את הרביעי בדקה ה-71. אלא שרומא לא הרימה ידיים וגרמה לסיום מתוח עם הסטה קלה של ווציניץ' לרשת בדקה ה-75 וכיבוש מריבונד של המחליף סימונה לוריה אחרי נגיחה של חואן לקורה בדקה ה-81. אינטר לא נבהלה וסגרה את הסיפור עם שער של אסטבן קמביאסו בדקה ה-90. פתאום היא במקום השלישי ובפיגור של חמש נקודות בלבד ממילאן הלא משכנעת. האם אנו עדים לקאמבק היסטרי?

גנואה - מילאן 1:1

המזל הגדול של הרוסונרי העונה ומה שמחזיק אותם במקום הראשון למרות הכל, זה חוסר העקביות של שאר הטוענות לכתר. מילאן שוב לא הרשימה, בדיוק כמו במשחק הביתי מול לאציו במחזור אמצע השבוע, ופעם נוספת הסתפקה בנקודה בלבד למרות עוד הברקה של זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ השבדי סיפק בישול גאוני לפאטו כשהעביר כדור רוחב בין רגליו של דריו דאינלי בדקה ה-29, אך מילאן לא הצליחה לשמור על יתרונה עד ההפסקה. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית כדור תועה הגיע לרחבה לאנטוניו פלורו פלורס, שבבעיטה חדה הכניע את כריסטיאן אביאטי וחגג שער בכורה מאז המעבר מאודינזה.

נאפולי - צ'זנה 0:2

הפרטנופי התאוששו במהרה מההפסד לקייבו, כשמי אם לא אדינסון קבאני חתום על שלוש הנקודות. החלוץ האורוגוואי העלה את מאזנו בראש טבלת המבקיעים ל-18 שערים, כשמצא את הרשת כבר בדקה ה-13. קבאני וחבריו לא השכילו להגדיל את התוצאה בעיקר בגלל השיפוט (נגיחה של כריסטיאן מאג'ו עברה את הקו בצורה ברורה), עד שהמחליף חוסה סוסה הרשית בדת הסיום. צ'זנה החלשה רושמת משחק שישי ללא ניצחון וירידה למקום ה-19, בעוד נאפולי השנייה מצמקת את הפער ממילאן לשלוש נקודות בלבד.

לאציו - קייבו 1:1

הקבוצה של אדי רג'ה חוותה על בשרה את עקשנותם של החמורים המעופפים, שרק ביום רביעי האחרון הפתיעו את נאפולי והספיקו לנצח העונה גם את אינטר. מאורו זראטה חזר מהשעיה ופתח בהתקפה לצד ליבור קוזאק, אבל שער היתרון של לאציו הגיע מהרנאנס. הפליימייקר הברזילאי המצוין חיכה לתוספת הזמן של המחצית, אז סובב כדור חופשי נפלא לרשת. קייבו חיפשה את השוויון והשיגה עוד אותו גם היא ממצב נייח, כשהבלם הסלובני בושטיאן צסאר דחק מקרוב כדור קרן. לאציו שלישית עם 42 נקודות, שבע פחות ממילאן.

משחקים נוספים:

לצ'ה - פאלרמו 4:2
ללצ'ה: גיירמו ג'יאקומצי (17), ג'דה (50). לפאלרמו: פבריציו מיקולי (45), חאבייר פסטורה (57), אבל הרננדז (60), יוסיפ איליצ'יץ' (62)

פארמה - פיורנטינה 1:1
לפארמה: אמאורי (15). לפיורנטינה: גאיטנו ד'אגוסטינו (49 בפנדל)

בולוניה - קטאניה 0:1
לבולוניה: דניאלה פורטנובה (41)

ברשיה - בארי 0:2
לברשיה: אלסנדרו דיאמנטי (17), אנדראה קראצ'ולו (90)

(עדכון ראשון: 17:50)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully