וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן סרור וכריסטופר בומבלה חתמו במ.ס אשדוד

הקבוצה של ג'ון גרגורי מתחזקת בקשר הפועל ר"ג ובחלוץ הבלגי של סטנדרד ליאז'. באשדוד ינסו לצרף גם בלם זר או ישראלי

יממה לאחר התבוסה המחפירה 5:0 להפועל באר שבע, עסקה היום (ראשון) הנהלת מ.ס.אשדוד בחיזוק סגל השחקנים. הקשר עידן סרור, ששוחרר מהפועל רמת גן לאחר שלא הצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב, חתם עד לסיום העונה באמצעות סוכנו ג'קי דהאן וחוזהו כבר עבר בבקרת התקציבים. שחקן נוסף שצורף הוא כריסטופר בומבלה, 19, חלוץ בלגי ממוצא קונגולזי, שהשתייך לסגל סטנדרד ליאז' הבלגית. בומבלה, שסיכם את תנאיו במועדון כבר לפני מספר ימים, חתם כעת באופן רשמי באמצעות סוכנו דודו דהאן. בומבלה צפוי לתפוס את מקומו של דימיטאר מקרייב שנמצא בהתרשמות במחנה האימון של קריליה סובייטוב הרוסית, אותו היא מקיימת באנטליה שבטורקיה.

באשדוד לא סיימו עדיין את מסע הרכש וינסו לצרף גם בלם, זר או ישראלי. כזכור, לקבוצה יש מקום לזר נוסף לאחר שחוזהו של השוער דרגאן סטויקיץ' הוקפא.

קפטן אשדוד משה אוחיון התייחס היום להפסד בבאר שבע: "זה מאוד כואב להפסיד בתוצאה כזו ועוד בדרבי הדרום, שהוא משחק מאוד חשוב לנו ולאוהדים. כלום לא הלך והכל התפרק לנו. אסור היה שזה יקרה. ספגנו שלושה שערים מקרנות, דבר שלא קרה לנו עדיין השנה. ביישנו את עצמנו ואת המועדון, דווקא אחרי הניצחון בגביע. עכשיו אחרי משחק כזה צריכים להיות ביחד ולנסות ולצאת מזה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully