וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 2:2 לכיאל וסלטיק מול ריינג'רס בגביע

קשר הנבחרת הוחלף בדקה ה-62, שתי הקבוצות תיפגשנה למשחק חוזר בסיבוב החמישי. בכורה מוצלחת לקינן בקרדיף

אם לא מספיקים ארבעת מפגשי הליגה ביניהן וגמר גביע הליגה הצפוי, גלאזגו ריינג'רס וסלטיק נפגשו היום (ראשון) ל'אולד פירם' גם בסיבוב החמישי של הגביע, נפרדו ב-2:2 מרתק ויתעמתו שוב במשחק חוזר. בירם כיאל רשם 62 דקות בהרכבה של סלטיק וגם ספג כרטיס צהוב, לפני שפינה מקומו לגאורגיוס סמאראס היווני.

פתיחת המשחק הייתה שייכת לריינג'רס, שעלתה ליתרון כבר בדקה השלישית משער בכורה של ג'יימי נס הצעיר. בדקה ה-16 חזרה סלטיק למשחק, כשכריס קומונס המצוין הכניע את אלן מקרגור אחרי בישול של ג'ו לדלי. בדקה ה-41 זכתה ריינג'רס בפנדל, כשסטיבן נייסמית הוכשל על ידי השוער פרייזר פורסטר, שגם ראה כרטיס אדום. את הפנדל בעט פנימה המגן סטיבן וויטאקר. כשנראה היה כי המשחק בידיה של המארחת, היה זה סקוט בראון המצוין שהבקיע שער נפלא בדקה ה-65 והשתיק את אייברוקס. גם ריינג'רס סיימה את המשחק ב-10 שחקנים, בעקבות הרחקתו בצהוב שני של נייסמית.

בדרבי הוולשי במסגרת ליגת המשנה באנגליה, השיגה קרדיף 0:1 דרמטי מול סוונסי ודילגה מעליה בטבלה למקום השלישי עם 51 נקודות. דקל קינן ערך בכורה מוצלחת במדי קרדיף, כשעזר לייצב את מרכז ההגנה מול היריבה הגדולה וגם הוצהב בדקה ה-77. קרייג בלאמי הוותיק והטוב הכריע את המשחק עם שער נפלא בדקה ה-86.

* בלגיה: אליניב ברדה שיחק 90 דקות לפני שהוחלף בתוספת הזמן, כשגנק ניצחה 0:1 את קלאב ברוז' הרביעית וצימקה את הפער מהמוליכה אנדרלכט בחזרה לשלוש נקודות. מרווין אוגונג'ימי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-58, ארבע דקות אחרי שברוז' נותרה ב-10 שחקנים. עד הסיום, אגב, הורחק משורותיה עוד שחקן.

* קפריסין: אלקי לרנקה, אותה מאמן יצחק שום, ירדה למקום ה-11 בעקבות הפסד כואב 3:0 לנועלת הטבלה דוקסה. חיים מגרלשווילי רשם 90 דקות בהרכב אלקי, אבל היא נכנעה לצמד של ארנל (15 ו-78) ושער של גיורגוס אלפתריו (54).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully