וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם הפסידה 1:0 לבירמינגהאם

ארבעה ימים אחרי ניצחון החוץ על בלקפול, ספגו הפטישים הפסד בית מאכזב אחרי נגיחה של זיגיץ’ וחזרו למקום האחרון בליגה

כנראה שווסטהאם צריכה לשחק מול בירמינגהאם רק במחצית הראשונה. לאחר שהפסידו לה 3:1 בחצי גמר גביע הליגה לאחר שהובילה 0:1 במחצית, רשמו היום הפטישים הפסד נוסף לקבוצה של אלכס מקליש, במסגרת המחזור ה-26 בפרמיירליג. הפעם זה נגמר ב-0:1 לכחולים בליגה ועוד באפטון פארק, לאחר ששתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ב-0:0 אחרי 45 דקות. ההפסד של ווסטהאם היה הראשון של הקבוצה אחרי שני משחקים ומאז התבוסה הביתית 3:0 לארסנל, משחק שבסיומו דווח כי המנג'ר הישראלי יפוטר.

אברהם גרנט מנג'ר ווסטהאם. Mike Hewitt, GettyImages
התירוצים הולכים ונגמרים. גרנט/GettyImages, Mike Hewitt

בעקבות ההפסד המאכזב מול הקהל הביתי, ירדה ווסטהאם למקום ה-20 והאחרון עם 24 נקודות כמו וולבס הלפני אחרונה, לה יש גם משחק חסר. נראה שלגרנט, שקיבל בחלון ההעברות שחקנים כמו רובי קין, דמבה בה, ווין ברידג' וגארי אוניל, מתחילים להיגמר התירוצים. לבירמינגהאם הניצחון הזה היה קריטי במיוחד, שכן היא עלתה מהמקום ה-18 עד ה-16 עם 27 נקודות ומשחק חסר.

ווסטהאם השתלטה על המשחק בדקות הפתיחה, החזיקה הרבה יותר בכדור והניעה אותו היטב באזור מרכש המגרש, אבל לא הצליחה להגיע להזדמנות ממשית ולסכן את שערו של בן פוסטר, ומחצית ראשונה קצבית אך דלילה באירועים, הסתיימה ללא שערים. המחצית השנייה נפתחה דווקא בדקות טובות יותר של האורחת, שהגיעה למספר הזדמנויות לא כל כך מסוכנות ונראתה קצת מבולבלת מול השער.

לבירמינגהאם, גם כשהיא לא ממש מבריקה, תמיד יש את ניקולה זיגיץ' הגבוה, שיודע לעלות מעל כולם ולהבקיע שערים ברגעים הכי קריטיים. כך הוא עשה גם הפעם בדקה ה-65 וסידר לכחולים של אלכס מקליש ניצחון חוץ חשוב מאוד במאבקי התחתית. ווסטהאם עוד ניסתה לאזן והגיעה לכמה הזדמנויות מסוכנות, אך בן פוסטר, שספג שער שטותי באפטון פארק בגביע הליגה, היה במקום ושמר על רשת נקייה עד הסיום.

מהלך המשחק

דקה 20: מהלך קבוצתי נאה הסתיים ברגליים של פיקיון ובבעיטה חלשה של הצרפתי לידיים של פוסטר.

דקה 30: שחקני בירמינגהאם התקשו להרחיק את הכדור ושכבר הוציאו אותו מהרחבה, הוא הגיע לנובל שהפציץ מ-18 מטרים מעל המשקוף.

דקה 65: גול! לארסון הגביה כדור חופשי היישר לראשו של זיגיץ' הנפיל, שלא התרגש מהשמירה הרפויה של ברידג' ומקרוב נגח פנימה. 0:1 לבירמינגהאם.

דקה 77: אוניל הגביה לרחבה, כדור שהגיע בסופו של דבר לבה, שבעט חזק מאוד למשקוף.

דקה 82: דה קוסטה שיחרר כדור חזק מ-28 מטר, אך פוסטר הדף.

ווסטהאם: רוברט גרין, לארס יקובסן, מתיו אפסון (מנואל דה קוסטה, 46), ווינסטון ריד, ווין ברידג', מארק נובל, סקוט פארקר, גארי אוניל, ויקטור אובינה, רובי קין (דמבה בה, 76), פרדריק פיקיון (קרלטון קול, 60).

בירמינגהאם: בן פוסטר, מרטין ייראנק, רוג'ר ג'ונסון, ליאם רידג'וול, סטיבן קאר, קרייג גארדנר, בארי פרגוסון, לי בוייר, דייויד בנטלי, קמרון ג'רום (סבסטיאן לארסון, 57), ניקולה זיגיץ'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully