וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "לא אכפת לי מהמאזן שלנו"

מאמן קליבלנד לא מזועזע מרצף 24 ההפסדים, גיבסון: "אין קבוצה שכל הזמן בטופ". קווין לאב יחליף את יאו באולסטאר

לפני ההפסד של קליבלנד לפורטלנד לפנות בוקר (בין שבת לראשון), פורוורד הקאבס ג'מאריו מון התנגש מאחור במשאית, לפני כניסתו לקוויקן לואנס ארינה בקליבלנד הקפואה. ככה נראית העונה של הקאבס - סוג של תאונת שרשרת. מון נפגע בברכו ומכונית המרצדס L350 שלו ניזוקה קשות. הוא חולץ על ידי כבאים, שניסרו את הרכב כדי לחלצו. זה לא הפריע לו לעלות מהספסל ולהפציץ שתי שלשות, אבל זה נגמר בעוד הפסד, ה-24 ברציפות. פורטלנד הפכה את קליבלנד לקבוצה מושפלת לעיני האוהדים באוהיו, עם ניצחון 105:111.

"לא אכפת לי מהמאזן שלנו", אמר המאמן ביירון סקוט, "אכפת לי מההתקדמות של השחקנים ואני רוצה לשפר אותם. בזה אני מתמקד ואני מקווה שגם הם". טוב, יש לו הרבה מאוד עבודה, כי קליבלנד עברה את ונקובר של עונת 1995/96 ודנבר של 1997/98.

"כל קבוצה עוברת תקופות כאלה", אמר דניאל גיבסון, "אף קבוצה לא נשארת כל הזמן בטופ. בשלב כלשהו אתה חווה את זה". משחקה הבא של קליבלנד הוא בדאלאס, לא המקום בו אתה עוצר שיאים שליליים כרגע, ואחר כך לקבוצה מצפים משחקים ביתיים נגד דטרויט, לוס אנג'לס קליפרס ו-וושינגטון, קבוצות נגדן הסיכוי טוב יותר, אם כי אף אחת מהן לא תשמח להפסיד לקבוצה הגרועה בליגה.

* יאו מינג גמר את העונה ולמרות שנבחר לאולסטאר, הוא לא ישחק במשחק הכוכבים בסטייפלס סנטר. מי שיתפוס את מקומו בסגל הוא פורוורד מינסוטה טימברוולבס קווין לאב. "לא הפותעתי", הגיב לאב לאחר שנודע לו כי יחליף את יאו וישתתף באולסטאר, "אני מאמין בכל לבי שיש לי מקום באולסטאר. בורכתי, זה היה אחד החלומות שלי, והשגתי זאת. אני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully