וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "היה חשוב להחזיר את הכבוד אחרי הגביע"

בבני יהודה התאכזבו מהשוויון המאוחר שספגו מבית"ר, אבל היו מרוצים מכך שלא הפסידו. מאמצים להנחית את מרינקוביץ'

בבני יהודה קיבלו אמש (שבת) ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים בטדי. מצד אחד הקבוצה הציגה משחק לחימה ונראתה יותר טוב מאשר בתבוסה 4:1 למכבי נתניה בגביע, אך מצד שני הזהובים ספגו שער שוויון מאכזב בדקה ה-87 מפנדל מפוקפק ששרק השופט איתן שמואלביץ' לאחר ספק הכשלה של דין מורי על משה בן לולו בתוך הרחבה.

"היה חשוב לנו מאוד לבוא אחרי המשחק מול נתניה בגביע ולהחזיר קצת מהכבוד שהלך לנו לאיבוד", אמר קפטן הקבוצה כפיר אדרי בהתייחסו לתיקו שהושג אמש בטדי. "עמדנו נכון על המגרש ובמחצית הראשונה, שהייתה הטובה שלנו, יכולנו לכבוש עוד שער. בחצי השני מטבע הדברים חזרנו אחורה ובסוף ספגנו שער מפנדל שלפי מה שהבנתי לא היה. חבל".

בתוך כך, בבני יהודה מנסים להסדיר את כל העניינים הקשורים בהבאתו של הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' וזאת לאחר שבמועדון התקבלה החלטה עקרונית להחתימו וכבר נעשתה פנייה לקבוצת סרבדרו הסרבית בה הוא משחק. הזהובים מקווים כי השחקן בן ה-22 אכן יקבל שחרור מקבוצתו וברגע שזה יקרה, הוא יוחתם.

בבני יהודה ממשיכים גם במאמצים לצרף את עידן שריקי, אולם עדיין לא הושגה הסכמה עם ראשי מ.ס אשדוד, שדורשים סכום שנע סביב 150 אלף דולר עבור השחקן. שריקי אמנם יסיים את חוזהו בסיום העונה אולם במידה שלא יימכר כעת, יוכלו באשדוד לפנות לוועדה למעמד השחקן בכדי לקבל עבורו דמי השבחה.

השוער דלה איינוגבה ימריא מחר לניגריה למשחק ידידות של נבחרתו נגד סיירה ליאון שיתקיים ביום רביעי הקרוב. איינוגבה צפוי לנחות בחזרה במהלך יום שישי ולא ברור אם יטול חלק במשחק נגד הפועל עכו או ששוער המישנה רן קדוש יקבל את אפודת ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully