וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנצ'ז פלורס: "לאו מסי הוא הדי סטפנו של המאה ה-21"

מאמן אתלטיקו ספג מהארגנטינאי שלישייה והפליג במחמאות. גווארדיולה על שיא הניצחונות החדש: "גם הוא יישבר מתישהו"

ה-0:3 שלה אמש (שבת) על אתלטיקו מדריד היה ניצחון הליגה ה-16 ברציפות של ברצלונה והיא שברה את שיא הניצחונות הרצופים בליגה הספרדית, שעמד על 15 במשך 50 שנה והשתייך לריאל מדריד. אם המאזן הזה לא מרשים מספיק, שימו לב ליחס השערים של הבלאוגרנה ב-16 המשחקים הללו: 6:60, גם בזכות אותו 0:5 מפורסם נגד ריאל.

"זה כבוד גדול בשבילנו להצליח לשבור שיא שעמד כל כך הרבה זמן. זה היה מאוד קשה לעשות את זה", אמר לאו מסי, שכבש אתמול שלושער מנצח והיה דיפלומטי למדי ביחס לקלות הגדולה בה קבוצתו הגיעה להישג.

הארגנטינאי העלה את מאזן שערי הליגה שלו ל-24 וזכה למחמאות מהמאמן המפסיד, קיקה סאנצ'ז פלורס: "מה שהכי הרשים אותי במסי הערב לא היו השערים שלו, אלא ההליכה שלו אחורה וחילוצי הכדור. זה מראה שיש לו הכל. אנחנו מדברים על די סטפנו של המאה ה-21, זה מטורף".

די סטפנו הגדול היה כמובן כוכבה של אותה ריאל מדריד שהחזיקה בשיא של 15 ניצחונות ופפ גווארדיולה התייחס גם כן להשוואה בינו לבין מסי: "כל קבוצה גדולה בהיסטוריה חייבת שיהיה לה שחקן שעושה את ההבדל. די סטפנו היה עושה את ההבדל וזה גם מה שמסי תורם לנו".

גווארדיולה הוסיף: "אני לא חושב שנשבור את השיא של ריאל של חמש זכיות רצופות בליגת האלופות, אבל לפחות יש לנו את השיא הזה. שיאים תמיד נשברים וגם זה שלנו יישבר במוקדם או במאוחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully