וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעמם זה לא יהיה

ליברפול ללא פרננדו טורס מתארחת בסטמפורד ברידג' אצל צ'לסי, שרוצה להדביק את הפער ממנצ'סטר יונייטד שאיבדה נקודות. איך זה ייגמר?

אז נכון שהמפגש בין צ'לסי לליברפול היה פעם הרבה יותר סקסי כששתי הקבוצות הללו נאבקו על מקום בצמרת הגבוהה, אך גם היום ברור לכולם שהמפגשים הללו יספקו כדורגל מעניין ומרתק, במיוחד אחרי המעבר המתוקשר של פרננדו טורס לסטמפורד ברידג'. בואו ננסה לחזות איך זה ייגמר.

משחקים 23-26: צ'לסי – ליברפול

צ'לסי – ליברפול (משחק 23):

הבלוז מבינים שהם חייבים להגיע חדים כמה שיותר למשחק ולנצל את המעידה של יונייטד בסוף השבוע האחרון כדי צמק את הפער מהמוליכה לשבע נקודות בלבד. בליברפול חושבים על עלייה נוספת בטבלה אחרי שהרדס טיפסו למקום השביעי. להערכתנו הבלוז יהיו נחושים יותר ויסתמכו על איכות השחקנים שלהם כדי להשלים ניצחון חשוב בסטמפורד ברידג'. ההימור: 1 (1.45)

צ'לסי – ליברפול (1+) (משחק 24):

דווקא בהימור מהסוג הזה יותר מפתה ללכת על ניצחון של ליברפול בזכות היתרון שהיא מקבלת מהווינר. בהימור כזה, אפשר להיות רגועים יותר שכן ניצחון של ליברפול במשחק יסדר אותנו, כשגם במצב של תיקו ניתן להרוויח כסף. לכן על אף הסתירה להימור הקודם, מי שבוחר ללכת על בטוח, כדאי לו ללכת עם ליברפול. ההימור: 2 (2.10)

אנדר/אובר שערים (2-3):

כמו במאצ' אפים אחרים שבדרך כלל מסתיימים עם שניים או שלושה שערים, אנחנו חוזים גם הפעם משחק דומה. שניים או שלושה שערים זו כמות אידיאלית לסוג המשחק שעשוי להתפתח. ההימור: איקס (1.90)

אנדר/אובר קרנות (10-12):

קשה לדעת איך יתפתח המשחק ולכן קשה לנחש כמה קרנות יוכרזו בהתמודדות בין צ'לסי לליברפול. למרות זאת, אנחנו חוזים שיהיה משחק מהיר, וככזה הקבוצות יילכו לא מעט פעמים לנקודת הקרן. בואו נלך על אובר. ההימור: 2 (2.25)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully