וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים כסף מהדרבי

על רקע המתח הרב שטומן בחובו הדרבי התל אביבי הגדול, אנו זוכים במגוון אפשרויות להימור. אז כמה שערים יהיו? מי יכבוש יותר, עטר או שהר? ולשאלת השאלות: איזו קבוצה תחייך?

די, החגיגה סביב הדרבי מתחילה כבר לעצבן כי כולנו רוצים לראות אותו מתחיל, ומבחינתנו שלא יסתיים. אבל מעבר למתח הרב, יש לנו המהמרים מתח גדול בשאלות השונות שקשורות לאיך המשחק הזה יסתיים. מהסיבה הזו אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין איך זה הולך להיגמר.

משחקים 44-48: מכבי תל אביב – הפועל תל אביב

מכבי תל אביב – הפועל תל אביב (משחק 44):

זה ברור שהפועל תל אביב מגיעה כפייבוריטית, אבל ברור שהעובדה שמכבי מארחת אמורה לעזור לה ליהנות מדחיפת הקהל. זה ידוע שכשהפועל רואה בעיניים את מכבי, לשחקנים של אלי גוטמן יש מוטיבצית יתר להשיג ניצחון, וזה גם ידוע שבמכבי מגיעים עם פיק ברכיים להתמודדויות הללו. יחד עם כל הנתונים הללו אנחנו מעריכים שהפעם הדרבי הזה יסתיים בתיקו. ההימור: איקס (2.75)

מכבי תל אביב (1+) – הפועל תל אביב (משחק 45):

אם חזינו שהמשחק יסתיים בתיקו, כשמכבי מקבלת יתרון היא גם מנצחת בהימור, ואולי דווקא מהסיבה הזו שווה ללכת על סוג ההימור הזה. היחס אמנם קטן יחסית, אבל גם אם מכבי מנצחת במשחק עצמו וגם אם הוא מסתיים בתיקו, יש לנו רשת ביטחון שהרווחנו. ההימור: 1 (1.4)

מחצית ראשונה מכבי – הפועל (משחק 46):

קשה לי להאמין שהמשחק ייפתח בצורה שקולה ונראה כאן משחק מבוקר מצד שתי הקבוצות, ולכן אני מעריך שאחת מהן תרד עם יתרון למחצית. להערכתי זו תהיה הפועל שתצעד ביתרון, ומכבי תשווה במחצית השנייה. ההימור: 2 (2.80)

אנדר/אובר שערים (2-3) (משחק 47):

אם חזינו תוצאת תיקו ואם אתם מתעקשים לדעת כמה שערים יהיו במשחק, נלך אל ההימור הטבעי ונחזה שזה יסתיים ב-1:1. למה? כי בכל זאת הקבוצות תשחקנה מבוקר, ואני לא מעריך שהמשחק יהיו רווי בשערים. ההימור: איקס (1.80)

אלירן עטר – בן שהר (משחק 48):

אז נכון ששני השחקנים נמצאים בכושר מצוין מבחינתם, אבל אם באמת נדרשים לשאלה הזו, להערכתי מי שיסיים עם יותר שערים יהיה דווקא שהר. לדעתי השילוב שלו עם טוטו תמוז בהתקפת הפועל תל אביב יהיה פורה יותר. ההימור: 2 (2.95)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully