וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר על ה-4:4 עם ניוקאסל: "הנזק הפסיכולוגי גדול יותר"

מנג'ר ארסנל פחות מודאג מאיבוד הנקודות המדהים מול המגפייז: "לא יודע כיצד זה ישפיע". פארדיו: "שיחקנו כמו אריות"

חובבי הכדורגל האנגלי קיבלו הערב (שבת) את אחד המחזורים הגדולים ביותר בתולדות הפרמיירליג בכלל, ואת אחת הדרמות הגדולות הגדולות של השנים האחרונות בפרט בקרב המדהים בין ניוקאסל וארסנל. בדקה ה-70 הראה לוח התוצאות בסיינט ג'יימ'ס פארק 0:4 לזכות התותחנים, אלא שאז יצאה ניוקאסל לקאמבק ענק, השוותה ל-4:4 ממש לפני הסיום, והשלימה משחק יוצא דופן.

בסיום ניסה ארסן ונגר להסביר את ההתפרקות הקולוסאלית של שחקניו. "אני חושב שקצת דאגנו מדי להגן על היתרון שלנו במקום להמשיך וללחוץ", אמר המנג'ר הצרפתי. "היינו מאוד חסרי מזל, אבל אין לי מה לעשות בנוגע לזה. ידעתי שהמשחק לא גמור במצב של 0:4, קשה לעכל את הרגע הזה אבל הזמן יעזור לנו להתגבר".

ונגר נשאל כמה המפלה הזו עלולה להשפיע על שחקניו בהמשך העונה, ואמר: "מתמטית הפסדנו שתי נקודות, אבל הנזק הפסיכולוגי הרבה יותר גדול העונה מכיוון שכולם מאוד מאוכזבים בחדר ההלבשה, ורק העתיד יקבע איך זה ישפיע. בסך הכל שיחקנו כדורגל מצוין ויש לנו הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה".

מנגד, אלן פארדיו כמובן היה מרוצה מאוד מהקאבק האדיר של קבוצתו. "במחצית אמרתי לשחקנים שאם הם רוצים לוותר לעצמם הם יובכו. ואז יצאנו ושיחקנו כמו אריות. זה אחד המשחקים הכי מדהימים בהם הייתי מעורב, וזה ממלא אותי גאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully