וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן חזרה לעצמה

אחרי החמישייה שחטפה במחזור הקודם, ניצחה ראן את פ.ס.ז' 0:1 בקרב צמרת. מארסיי גברה בקושי על ארל-אביניון 0:1

לאחר שרק ארבע קבוצות מהליגה הבכירה (ליל, פריס סן ז'רמן, לוריין וניס) עלו לרבע גמר הגביע, חזרו בצרפת להתרכז בליגה, שם החל הערב (שבת) המחזור ה-22. ליל הראשונה תשחק רק מחר. לפ.ס.ז' השניה היתה הזדמנות לצמק ממנה את הפער לנקודה אחת בלבד, אלא שהיא הפסידה 1:0 לראן, שעלתה למקום השלישי. לפני כן עלתה מארסיי למקום השלישי באופן זמני עם 0:1 קשה על ארל-אביניון האחרונה. סנט אטיין רביעית אחרי 1:2 במונפלייה.

ראן - פריס סן ז'רמן 0:1

אחרי שחטפה חמישייה מסושו בליגה והודחה מהגביע על ידי ריימס הצנועה, ראן הצליחה לפצות את האוהדים שלה עם ניצחון במשחק צמרת חשוב ביותר. בזכות הניצחון היא השתוותה לפ.ס.ז' השניה בכמות הנקודות, ונותרה במקום השלישי רק בגלל יחס שערים. יאסין בראהימי, שחקנה לשעבר של פ.ס.ז', כבש את שער הניצחון לזכות ראן בדקה ה-19.

מארסיי - ארל-אביניון 0:1

האלופה קיבלה הזדמנות נהדרת לצאת מהתקופה הרעה (ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים) כשאירחה לדרבי אזורי את שק החבטות של הליגה, אבל נאלצה לעבוד קשה כדי להשיג את הניצחון. ארל-אביניון ניצחה רק פעם אחת העונה וספגה 42 שערים עד הערב, אך סיריל מרוויל שמר על שער נקי ותסכל את שחקני מארסיי. בדקה ה-55 נשמעה צפירת הרגעה בסטאד ולודרום, כשאנדרה פייר ג'יניאק נהנה מבישול של ברנדאו ורשם שער ליגה רביעי העונה. מארסיי עולה זמנית למקום השלישי. רומן רוקי, שעזב את הפועל תל אביב השבוע, ערך בכורה בארל ורשם 17 דקות כמחליף.

מונפלייה - סנט אטיין 2:1

שתי קבוצות שרוצות מקום באירופה והשיגו ניצחונות חשובים במחזור הקודם, נפגשו בסטאד דה לה מוסון. סנט אטיין, ללא דימיטרי פאייה המאוכזב מביטול העברתו לפ.ס.ז' ברגע האחרון, ניצחה במונפלייה לראשונה מאז 1999 והתקדמה עד למקום הרביעי. עמנואל ריבייר המוכשר עקץ את הגנת המארחים פעמיים, בדקות 12 ו-36, וסידר לקבוצתו ניצחון מרשים. המחליף הצעיר ז'ונאס מרטאן צימק עם שער בכורה בליגה בדקה ה-86.

משחקים נוספים:

ניס - סושו 0:1
לניס: נמניה פייצ'ינוביץ' (29)

ברסט - נאנסי 1:2
לברסט: ג'ונתן אייטה (44), ברונו גרוז'י (88). לנאנסי: מויסה אפנגה (עצמי, 74)

קון - לוריין 2:0
ללוריין: מורגן אמלפיטאנו (22), קווין גמיירו (86)

לאנס - ולנסיין 1:1
ללאנס: עיסאם ג'מע (37). לוולנסיין: מתיו דוסבי (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully